עד 1.2.19: חגיגת חורף באווירת כריסטמס עם תפריט ספיישלים במסעדת בית הצייד בג'יש

אוסבוקו טלה על מצע אורז גוש חלב. צילום באשיר סלימאן
עץ הזית העתיק בחצר המסעדה יקושט ויהפוך לעץ חג המולד, בובת סנטה קלאוס ענקית ואיילות יקבלו את הסועדים, פונץ' חם יוגש, ואת הבוטנים על השולחנות יחליפו ערמונים חמים

מסעדת בית הצייד (Hunter house) בכפר ג'יש (גוש חלב), מציעה מגוון נתחי בשר גדולים  העשויים על גריל פחמים ועל גריל הולנדי חברתי שמאפשר לסועדים לצלות בעצמם את נתחיהם. כל זאת באווירת ציידים שכאילו נלקחה מאגדה בווארית. עכשיו מציעים שם תפריט חורף חם ואווירת חג מולד וסילבסטר חגיגית.

צוות בית הצייד כבר מוכן. צילום מדף הפייסבוק
צוות בית הצייד כבר מוכן. צילום מדף הפייסבוק

מעתה עד 1 לפברואר 2019 יעברו המסעדה וצוות האנטר לאווירת חורף, ויתקשטו באווירת כריסטמס מיוחדת. עץ הזית העתיק בחצר המסעדה יקושט ויהפוך לעץ חג המולד, בובת סנטה קלאוס ענקית ואיילות יקבלו את הסועדים,  פונץ' חם יוגש, ואת הבוטנים על השולחנות יחליפו ערמונים חמים.

סלט כדורי לבנה. צילום באשיר סלימאן
סלט כדורי לבנה. צילום באשיר סלימאן

כמו כן, לצד התפריט הרגיל יוגש תפריט ספיישלים לחורף של מנות ראשונות ועיקריות. מנות ראשונות: סלט כדורי לבנה מטוגנים על מצע עגבניות, בזיליקום, וחסה ברוטב ויניגרט ד'יזון דבש (55 ₪); סלט קרנבל בשרים: נתחי שייטל, פילה וסינטה על מצע מיקס עלים ועגבניות שרי (68 ₪).

בית הצייד זה בשר בגדול. צילום מדף הפייסבוק
בית הצייד זה בשר בגדול. צילום מדף הפייסבוק

מנות עיקריות: שניצל וינאי בליווי פירה קטיפתי (78 ₪); תבשיל אסאדו מבשר עגלות (135 ₪); תבשיל של אוסבוקו טלה על מצע אורז גוש חלב מתובל בקינמון, (115 ₪); תבשיל גולש הונגרי מוגש בקערת לחם (98 ₪); וגולת הכותרת של תפריט הספיישלים לחורף: תבשילי פויקה שיתבשלו על הגריל ההולנדי שממוקם במרכז המסעדה, וישתנו מדי יום.

מסעדת בית הצייד בג'יש (גוש חלב). להזמנות 04-8722708

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר