עד 160 קלוריות – מנות אחרונות נפלאות בלי ייסורי מצפון!

ספר מתכונים להכנת קינוחים שמפריך את מה שחשבנו
בספר מתכונים לכ-80 קינוחים שבאף אחד מהם אין יותר מ-160 קלוריות. המחברת רויטל פדרבוש הצליחה להפחית את הקלוריות ב-40 אחוז ואת השומן ב-70 אחוז
עד 160 קלוריות - רויטל פדרבוש
עד 160 קלוריות – רויטל פדרבוש

עד 160 קלוריות – מנות אחרונות נפלאות בלי ייסורי מצפון!

מאת רויטל פדרבוש

עריכה: נעמה אברמוביץ'

צילום: אפרת ליכטנשטט

הוצאת כתר

המחיר 98 ₪

'עד 160 קלוריות' הוא ספר מתכונים להכנת קינוחים שמפריך את מה שחשבנו – מסתבר שמתוק וטעים לא חייב להיות משמין. עוגת צ'אי הודי אוורירית, עוגת שיש, רולדות שמרים ואפילו קרמבו, הם חלק מכ-80 הקינוחים בספר, וכל מנה מהם מכילה עד 160 קלוריות, בלי לעגל פינות.  המתכונים כוללים מרכיבים טבעיים, ללא תחליפים וממתיקים מלאכותיים. נאמר לנו שרויטל פדרבוש גילתה שיטות מהפכניות לחיסכון בקלוריות ובשומן, ובאמצעות טכניקות ההכנה המיוחדות והקלות שפיתחה, הצליחה להגיע לפריכות ולנימוחות, ולא התפשרה על הטעם.

פרקי הספר: קפה ועוגה – עוגות ליום יום (כמו לחם בננות, עוגת צ'אי הודית אוורירית כמו ענן), רושם על האורחים – עוגות וקינוחים עם קרם (פבלובה אישיות, פחזניות אקלייר ממולאות בקצפת בציפוי שוקולד), חמות ופריכות – עוגיות (עוגיות אגוזים איטלקיות, עוגיות שמן זית מלוחות ופריכות), משהו קטן וטוב – מאפים אישיים (מאפינס גזר, לחמניות בצורת קרואסון), צ'יק צ'ק – קינוחים מהירים ללא אפייה (מוס שוקולד רק משוקולד, חלבה אמיתית עם פיסטוקים במתינות מעודנת).

המחברת רויטל פדרבוש היא עיתונאית בריאות ואוכל שלמדה את מדע האפייה והקונדיטוריה בבית הספר לקולינריה LEITHS בלונדון, והשתלמה גם בארה"ב. היום היא עוסקת בתחום "מדע הבישול והאפייה", שבוחן איך כל מרכיב ותהליך משפיעים על התבשיל או המאפה. הספר יצא לאור לראשונה בארה"ב, והפך לרב־מכר בינלאומ שנמכר ביותר מרבע מיליון עותקים, זכה לביקורות חיוביות בארה"ב והגיע למקומות ראשונים בדירוגי המכירות באמזון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר