עוגות ועוגיות – מאת אלינוער רבין

ספר האפייה החדש של אלינוער רבין כולל למעלה מ-50 מתכונים מלווים בצילומים: עוגות בחושות, טארטים ופאים, פחזניות, עוגות שכבות, עוגות גבינה, שוקולד, פרג ושמרים, עוגות ביתיות ועוגות של רושם, מבצק עלים ופילו.

עוגות ועוגיות
מאת אלינוער רבין
צילום: יואל מזרחי  – קדם צילומים
הוצאת "קוראים"
המחיר 98 ₪

ספר האפייה החדש של אלינוער רבין, כולל למעלה מ-50 מתכונים, מלווים בצילומים מרהיבים; עוגות בחושות, טארטים ופאים, פחזניות, עוגות שכבות ואלו של גבינה, שוקולד, פרג ושמרים, עוגות ביתיות ועוגות של רושם, מבצק עלים ופילו.
לצד כל אלה מתכוני עוגיות – מרודדות, מעוצבות, מיובשות ולחות, חתוכות כאצבעות וממולאות.
רוב המתכונים קלים להכנה, אחרים יהיו קלים אחרי הניסיון הראשון.

אלינוער רבין אומרת: "נכון, אפשר לקנות שפע עוגיות מוכנות אבל זה לא אישי כמו עוגיות שטרחו על הכנתן בבית. עוד לפני שמזכירים את הריח המשכר העולה מהמטבח בעת האפייה, אותו אי אפשר לקנות".
המתכונים מלווים במאות עצות וטיפים, איך להכין, כמה זמן לאפות, איך לשמור ואת אילו רצוי להקפיא. כל זאת כדי להכין אותם בקלות.

אלינוער רבין מוסיפה: "יש משהו בעיסוק באפייה, בריחות המתוקים, בתוצאה היפה ואפילו בהקפדה הדרושה, שעושה את זה לרבים. ריחות השוקולד, מאפי השמרים, הווניל והלימון, היופי של צנצנות מלאות בעוגיות, קישוט חדש שהצליח, כל אלו עושים חגיגה".

אלינוער רבין, כותבת ועורכת ספרי בישול, הייתה במשך למעלה מ-15 שנה בעלת מדור קבוע במוסף סגנון של עיתון מעריב. בין הספרים שלה: "עוף", "רושפלד", "מטבח שף" ו- "40 עד 40".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר