עוגיגיות קוקוס ושוקולד לפסח

• "עוגיגיות" כביטוי לעוגה הנאפית בתבנית ונחתכת לריבועי עוגיות לאחר האפייה. את העוגיות שומרים בכלי אטום בקירור, כך שהן נשמרות לאורך זמן.• משתמשים בתבנית אפיה בגודל 25X25 ס"מ, מרופדת בנייר פרגמנט (אפייה).חומרים לעוגה:150 גר' חמאה150 גר' סוכר80 גר' קוקוס100 גר' קמח שקדים (שקד טחון מולבן)50 גר' קמח תפוח אדמה20 גר' קקאו5 גר' אבקת אפיה (כשר לפסח)2 ביצים טרופות1 כפית תמצית וניללציפוי:100 גר' שוקולד מריר20 גר' חמאה50 גר' אבקת סוכר50 מ"ל חלבלעיטור:קוקוס לבן טחון (שבבי קוקוס)אופן ההכנה:את החמאה ממיסים במיקרוגל ומוסיפים פנימה תוך כדי בחישה: סוכר, קוקוס, שקדים, קקאו, קמח תפוח אדמה, קמח שקד ואבקת אפייה.מוסיפים את הביצים הטרופות, ומעבדים לבצק אחיד. משטחים על גבי התבנית, ומחליקים את התערובת לשכבה אחידה.אופים בתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות, כ- 20 דקות.בזמן שהעוגה נאפית מכינים את הציפוי:בסיר כפול, על אמבט מים חמים, ממיסים את השוקולד והחמאה. לאחר ההמסה מסירים ומוסיפים את הסוכר והחלב. בוחשים היטב. כאשר העוגה מוכנה, מורחים את הציפוי וזורים מעל את שבבי הקוקוס.מצננים כ- 30 דקות.חותכים לקוביות ומעבירים לכלי אחסון.

• "עוגיגיות" כביטוי לעוגה הנאפית בתבנית ונחתכת לריבועי עוגיות לאחר האפייה. את העוגיות שומרים בכלי אטום בקירור, כך שהן נשמרות לאורך זמן.
• משתמשים בתבנית אפיה בגודל 25X25 ס"מ, מרופדת בנייר פרגמנט (אפייה).

חומרים לעוגה:
150 גר' חמאה
150 גר' סוכר
80 גר' קוקוס
100 גר' קמח שקדים (שקד טחון מולבן)
50 גר' קמח תפוח אדמה
20 גר' קקאו
5 גר' אבקת אפיה (כשר לפסח)
2 ביצים טרופות
1 כפית תמצית וניל

לציפוי:
100 גר' שוקולד מריר
20 גר' חמאה
50 גר' אבקת סוכר
50 מ"ל חלב

לעיטור:
קוקוס לבן טחון (שבבי קוקוס)

אופן ההכנה:
את החמאה ממיסים במיקרוגל ומוסיפים פנימה תוך כדי בחישה: סוכר, קוקוס, שקדים, קקאו, קמח תפוח אדמה, קמח שקד ואבקת אפייה.
מוסיפים את הביצים הטרופות, ומעבדים לבצק אחיד.
משטחים על גבי התבנית, ומחליקים את התערובת לשכבה אחידה.
אופים בתנור שחומם מראש ל- 180 מעלות, כ- 20 דקות.

בזמן שהעוגה נאפית מכינים את הציפוי:
בסיר כפול, על אמבט מים חמים, ממיסים את השוקולד והחמאה. לאחר ההמסה מסירים ומוסיפים את הסוכר והחלב. בוחשים היטב. כאשר העוגה מוכנה, מורחים את הציפוי וזורים מעל את שבבי הקוקוס.
מצננים כ- 30 דקות.
חותכים לקוביות ומעבירים לכלי אחסון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר