עוגיות ילדודס מופצות ע"י שטראוס עלית – והרווח לילדים

שטראוס עלית רכשה ממאפיית ילדודס בבית הילדים נווה חנה עוגיות מנדל ברוייט, מקלות פריכים משובצים בשקדים וצימוקים, והחלה בהפצתם לחנויות הגדולות. הרווח כולו של הילדים

שטראוס עלית רכשה ממאפיית ילדודס בבית הילדים נווה חנה עוגיות מנדל ברוייט, מקלות פריכים משובצים בשקדים וצימוקים, והחלה בהפצתם לחנויות הגדולות. הרווח כולו של הילדים.
בשלב ראשון רכשה שטראוס-עלית מוצרים בכ- 170,000 ש"ח.

עופרה שטראוס, יו"ר שטראוס עלית, אמרה: "במסגרת המעורבות החברתית של שטראוס-עלית במהלך השנה, חברנו לבית הילדים נווה חנה לפרוייקט "ילדים אופים את עתידם- בעזרתך". שיתוף הפעולה שלנו עם ילדי נווה חנה הוא ביטוי לגישה החינוכית הדוגלת בכך שיש ללמד את הילדים להרוויח את לחמם בעצמם. המאפייה מהווה עבור הילדים את דלת הכניסה להשתלבות בחברה כאנשים תורמים ומועילים".

שיתוף פעולה בין שטראוס עלית לבין ילדי נווה חנה, הנעשה ללא כוונת רווח ומתוך רצונה של עלית מאפה לסייע לילדי נווה חנה "לאפות" את עתידם, הוביל ליצירת מוצר איכותי המשווק החל מספטמבר 2005 בחנויות. באמצעות שיתוף הפעולה יוכלו הילדים להאמין בעצמם וביכולתם, כאנשים תורמים ומועילים, שאופים מוצר טעים ואיכותי. הילדים הקטנים יוכלו ללמוד את מלאכת האפייה, ואילו הבוגרים יוכלו להשתלב במלאכת שיווק העוגיות. המכירות הן רווח נקי לילדים.

נווה חנה הוא בית לילדים חוסים שאינם יכולים לגדול בביתם, בגילאי 3 עד 18. בדצמבר 2004 חברה עלית מאפה לבית הילדים לפרויקט – "ילדים אופים את עתידם – בעזרתך". עלית תרמה למאפייה את הציוד הנדרש לצורך הכנת העוגיות: תנורים, מיקסרים, מכונות חיתוך וכן את הידע המקצועי הנדרש. כמו כן, מספקת עלית לבית הילדים חומרי גלם במחירי עלות.

עלית רכשה את המוצר ממאפיית ילדודס (ללא כוונות רווח) ודואגת כיום להפצתו.
בשלב הראשון יופצו העוגיות בערוץ הפלטינום בלבד- כל החנויות הגדולות בבעלות פרטית(חביב, חצי חינם, טיב טעם ועוד).

מחיר חבילה של 200 גרם- 12.40 ₪.

לקראת ראש השנה גם רכשה שטראוס עלית 1,000 אריזות של עוגיות מנדל ברוייט בעלות של 7,000 ₪, שיועברו כתרומה לטובת סלי המזון בפרויקט "לתת".






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר