עוגת בננות וקוקוס

חומרים לעוגה:כוס סוכר לבן3 כפות סוכר חום3/4 כוס שמן רגיל3 ביצים גדולותכפית תמצית וניל3 בננות בשלות מעוכות במזלגכוס ושליש קמח לבןשקית אבקת אפיה1 כוס קוקוס טחוןחומרים לקישוט:אבקת סוכר מעט שקדים פרוסיםאופן ההכנה:מחממים תנור לחום של 170-180 מעלות.משמנים 3 תבניות אינגליש-קייק.בקערה גדולה טורפים את הסוכר החום והלבן, שמן, ביצים ותמצית וניל עד לקבל תערובת חלקה. מוסיפים את הבננות המעוכות ולאחר מכן את הקמח, את אבקת האפיה ואת הקוקוס. מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה (יש להקפיד שלא לערבב יתר על המידה).מחלקים את התערובת בין שלוש התבניות ואופים במשך 35-40 דקות, עד שהעוגה מתייצבת, בודקים באמצעות קיסם.אגודת כפרי הילדים SOS מעניקה בית חם ואוהב לכ-250 ילדים אשר הוצאו מבתיהם על ידי משרד הרווחה ו/או המשפט מסיבות שונות. האגודה הפועלת בשיתוף עם משרד הרווחה מפעילה שני כפרי ילדים מקסימים, האחד "נרדים" שבערד והשני "מגדים" במגדל העמק. הכפרים פועלים במתכונת ייחודית של משפחתונים שבכל משפחתון מתגוררת אם בית המשמשת כ"אמא" לכל דבר ו-8 ילדים הגדלים כאחים. הכנת האוכל לכל הילדים הינה חלק חשוב מאד מסדר יומן והן עושות זאת עם המון אהבה ומחשבה על כל ילד וילד.

חומרים לעוגה:
כוס סוכר לבן
3 כפות סוכר חום
3/4 כוס שמן רגיל
3 ביצים גדולות
כפית תמצית וניל
3 בננות בשלות מעוכות במזלג
כוס ושליש קמח לבן
שקית אבקת אפיה
1 כוס קוקוס טחון

חומרים לקישוט:
אבקת סוכר
מעט שקדים פרוסים

אופן ההכנה:
מחממים תנור לחום של 170-180 מעלות.
משמנים 3 תבניות אינגליש-קייק.
בקערה גדולה טורפים את הסוכר החום והלבן, שמן, ביצים ותמצית וניל עד לקבל תערובת חלקה. מוסיפים את הבננות המעוכות ולאחר מכן את הקמח, את אבקת האפיה ואת הקוקוס.
מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה (יש להקפיד שלא לערבב יתר על המידה).
מחלקים את התערובת בין שלוש התבניות ואופים במשך 35-40 דקות, עד שהעוגה מתייצבת, בודקים באמצעות קיסם.

אגודת כפרי הילדים SOS מעניקה בית חם ואוהב לכ-250 ילדים אשר הוצאו מבתיהם על ידי משרד הרווחה ו/או המשפט מסיבות שונות. האגודה הפועלת בשיתוף עם משרד הרווחה מפעילה שני כפרי ילדים מקסימים, האחד "נרדים" שבערד והשני "מגדים" במגדל העמק. הכפרים פועלים במתכונת ייחודית של משפחתונים שבכל משפחתון מתגוררת אם בית המשמשת כ"אמא" לכל דבר ו-8 ילדים הגדלים כאחים. הכנת האוכל לכל הילדים הינה חלק חשוב מאד מסדר יומן והן עושות זאת עם המון אהבה ומחשבה על כל ילד וילד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר