עוגת גבינה עם מרמלדת פירות יער

2 תבניות קפיץ בקוטר 24 ס"מלבסיס6 ביציםשלושת רבעי כוס סוכר + 1 כף1 וחצי כוסות קמח50 גרם שקדים מולבנים טחוניםלציפוי דופן התבניתחצאי תות שדה או תאניםלסירופ סוכררבע כוס סוכררבע כוס מיםלמרמלדת פירות יער200 גרם פירות יער מעורבים טריים או קפואים ומופשרים100 מ"ל סירופ פתלחצי כוס סוכר20 גרם פקטין20 גרם סוכרלמוס גבינה500 גרם גבינה 9 אחוז1 גביע גבינת שמנת בטעם טבעיקליפה מגוררת מתפוז אחדגרגרים ממקל וניל אחד1 וחצי מיכלים שמנת עמידה לקצפת14 גרם אבקת ג'לטיןחצי כוס מים רותחים160 גרם אבקת סוכרלציפוי ועיטור150 גרם פירות יער טרייםמיץ מחצי לימון2 כפות אבקת סוכר10 גרם אבקת ג'לטיןרבע כוס מים רותחים3 כפתורי מרמלדהעלי נענעלהכנת הבסיסמחממים תנור לחום בינוני 180 צ. גוזרים 2 עיגולים של נייר אפייה. אחד בקוטר 24 ס"מ והשני בקוטר 22 ס"מ. מניחים בתבנית תנור גדולה, מקציפים את הביצים עם הסוכר לקציפה תפוחה. מוסיפים את הקמח והשקדים הטחונים. מורחים את התערובת על שני עיגולי הנייר ואופים 12 דקות ומצננים. מסירים את נייר האפייה.להכנת הסירופשמים את הסוכר והמים בסיר ומביאים לרתיחה. מבשלים 3 דקות על להבה נמוכה.להכנת מרמלדת פירות יערטוחנים את פירות היער במעבד מזון, מעבירים לסיר מוסיפים סירופ פטל וסוכר ומביאים לרתיחה מסירים את הקצף שנוצר. מערבבים בקערה נפרדת את הפקטין עם 20 גרם סוכר מוסיפים לסיר ומבשלים מספר דקות מסירים מהאש מעבירים לתבנית קפיצית בקוטר 24 ס"מ מרפדת בנייר אפייה מצננים כשעה וחצי ( לא במקרר ) להכנת מוס גבינהמנקזים את הנוזלים מגבינת תנובה מעבירים לקערה מוסיפים גבינת שמנת, קליפת תפוז וגרגרי הוניל ומערבבים. ממיסים את הג'לטין במים רותחים מוסיפים לתערובת הגבינה דרך מסננת ומערבבים.מקציפים את השמנת עם אבקת הסוכר לקצפת יציבה ומקפלים לתערובת הגבינה.הרכבת העוגהשמים בדפנות התבנית רצועת שקף. מסדרים מסביב לדופן התבנית חצאי תותים או תאנים כשהצד החתוך כלפי השקף. מניחים בתבנית את הבסיס האפוי הגדול מרטיבים אותו במחצית מכמות הסירופ. מניחים על הבסיס את המרמלדה ומעל מחצית ממוס הגבינה. שמים מעל את עיגול הבצק הקטן. מזליפים בסירופ הנותר ומכסים במוס הגבינה שנותר. מקררים לפחות 8 – 5 שעות.להכנת הציפויטוחנים את פירות היער למחית מעבירים לקערה מוסיפים את אבקת הסוכר והלימון ומערבבים. ממיסים את הג'לטין עם מים חמים מוסיפים למחית הפירות דרך מסננת ומערבבים. יוצקים על העוגה בשכבה אחידה ומקררים. מקשטים בכפתורי מרמלדה ועלי נענע מאובקים באבקת סוכר.

2 תבניות קפיץ בקוטר 24 ס"מ

לבסיס
6 ביצים
שלושת רבעי כוס סוכר + 1 כף
1 וחצי כוסות קמח
50 גרם שקדים מולבנים טחונים

לציפוי דופן התבנית
חצאי תות שדה או תאנים

לסירופ סוכר
רבע כוס סוכר
רבע כוס מים

למרמלדת פירות יער
200 גרם פירות יער מעורבים טריים או קפואים ומופשרים
100 מ"ל סירופ פתל
חצי כוס סוכר
20 גרם פקטין
20 גרם סוכר

למוס גבינה
500 גרם גבינה 9 אחוז
1 גביע גבינת שמנת בטעם טבעי
קליפה מגוררת מתפוז אחד
גרגרים ממקל וניל אחד
1 וחצי מיכלים שמנת עמידה לקצפת
14 גרם אבקת ג'לטין
חצי כוס מים רותחים
160 גרם אבקת סוכר

לציפוי ועיטור
150 גרם פירות יער טריים
מיץ מחצי לימון
2 כפות אבקת סוכר
10 גרם אבקת ג'לטין
רבע כוס מים רותחים
3 כפתורי מרמלדה
עלי נענע

להכנת הבסיס
מחממים תנור לחום בינוני 180 צ. גוזרים 2 עיגולים של
נייר אפייה. אחד בקוטר 24 ס"מ והשני בקוטר 22 ס"מ.
מניחים בתבנית תנור גדולה, מקציפים את הביצים עם
הסוכר לקציפה תפוחה. מוסיפים את הקמח והשקדים
הטחונים. מורחים את התערובת על שני עיגולי הנייר
ואופים 12 דקות ומצננים. מסירים את נייר האפייה.

להכנת הסירופ
שמים את הסוכר והמים בסיר ומביאים לרתיחה. מבשלים 3 דקות על להבה נמוכה.

להכנת מרמלדת פירות יער
טוחנים את פירות היער במעבד מזון, מעבירים לסיר מוסיפים סירופ פטל וסוכר ומביאים לרתיחה מסירים את הקצף שנוצר. מערבבים בקערה נפרדת את הפקטין עם 20 גרם סוכר מוסיפים לסיר ומבשלים מספר דקות מסירים מהאש מעבירים לתבנית קפיצית בקוטר 24 ס"מ מרפדת בנייר אפייה מצננים כשעה וחצי ( לא במקרר )

להכנת מוס גבינה
מנקזים את הנוזלים מגבינת תנובה מעבירים לקערה מוסיפים גבינת שמנת, קליפת תפוז וגרגרי הוניל ומערבבים. ממיסים את הג'לטין במים רותחים מוסיפים לתערובת הגבינה דרך מסננת ומערבבים.
מקציפים את השמנת עם אבקת הסוכר לקצפת יציבה ומקפלים לתערובת הגבינה.

הרכבת העוגה
שמים בדפנות התבנית רצועת שקף. מסדרים מסביב לדופן התבנית חצאי תותים או תאנים כשהצד החתוך כלפי השקף. מניחים בתבנית את הבסיס האפוי הגדול מרטיבים אותו במחצית מכמות הסירופ. מניחים על הבסיס את המרמלדה ומעל מחצית ממוס הגבינה.
שמים מעל את עיגול הבצק הקטן. מזליפים בסירופ הנותר ומכסים במוס הגבינה שנותר. מקררים לפחות 8 – 5 שעות.

להכנת הציפוי
טוחנים את פירות היער למחית מעבירים לקערה מוסיפים את אבקת הסוכר והלימון ומערבבים. ממיסים את הג'לטין עם מים חמים מוסיפים למחית הפירות דרך מסננת ומערבבים. יוצקים על העוגה
בשכבה אחידה ומקררים. מקשטים בכפתורי מרמלדה ועלי נענע מאובקים באבקת סוכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר