עוגת גבינה פירורים

בצק פירורים170 גרם סוכר330 גרם חמאה500 גרם קמח2 ביצים גדולותבמיקסר עם גיטרה מערבבים את החמאה והסוכר, מוסיפים ביצים ולבסוף את הקמח. מערבבים רק עד שמתקבל בצק. מוציאים מהמיקסר, עוטפים בניילון נצמד ומכניסים למקרר לכשעתיים.מוציאים מהמקרר, מרדדים עלה לגודל התבנית (אפשר לקרוץ עם התבנית). את שארית הבצק מרדדים לעלים בגודל תבנית ואופים בחום של 180 מעלות כ- 15 דקות, או עד שהבצק נהיה זהוב. מוציאים מהתנור ומצננים לגמרי.ל- תבנית קפיצית קוטר 26'750 גרם גבינה לבנה 9 אחוז250 גרם סוכר10 גרם ג'לטין מומס במעט מים קרים500 גרם שמנת מתוקהמקל וניל/קליפת לימון (לפי הטעם)מכינים את התבניתגוזרים נייר אפייה בקוטר התבנית, מורחים מעט במרגרינה ומניחים את הנייר אפייה. מניחים את העלה בקוטר התבנית, ואת שאר העלים טוחנים במעבד מזון עד לקבלת פירורים.ממיסים ג'לטין במים קרים ומשרים. במיקסר עם גיטרה מערבבים גבינה, סוכר ותמצית וניל עד לקבלת תערובת חלקה ונוזלית. ממיסים את הג'לטין במיקרו עד להמסה מוחלטת. עושים השוואת טמפ' עם הגבינה והג'לטין ושופכים את הג'לטין לתוך הגבינה תוך כדי ערבוב. מקציפים שמנת ומקפלים לתוך תערובת הגבינה. שופכים לתבנית ומפזרים מעל פירורים.מקפיאים לכ- 4 שעות, מוציאים מהקפאה, משחררים מהתבנית בעזרת סמרטוט רטוב, או עם סכין דקה מסביב לעוגה.במקום הפירורים למעלה אפשר לגוון בפירות טריים, גנאש שוקולד מריר ועוד.

בצק פירורים
170 גרם סוכר
330 גרם חמאה
500 גרם קמח
2 ביצים גדולות

במיקסר עם גיטרה מערבבים את החמאה והסוכר, מוסיפים ביצים ולבסוף את הקמח. מערבבים רק עד שמתקבל בצק. מוציאים מהמיקסר, עוטפים בניילון נצמד ומכניסים למקרר לכשעתיים.
מוציאים מהמקרר, מרדדים עלה לגודל התבנית (אפשר לקרוץ עם התבנית). את שארית הבצק מרדדים לעלים בגודל תבנית ואופים בחום של 180 מעלות כ- 15 דקות, או עד שהבצק נהיה זהוב. מוציאים מהתנור ומצננים לגמרי.

ל- תבנית קפיצית קוטר 26'

750 גרם גבינה לבנה 9 אחוז
250 גרם סוכר
10 גרם ג'לטין מומס במעט מים קרים
500 גרם שמנת מתוקה
מקל וניל/קליפת לימון (לפי הטעם)

מכינים את התבנית
גוזרים נייר אפייה בקוטר התבנית, מורחים מעט במרגרינה ומניחים את הנייר אפייה. מניחים את העלה בקוטר התבנית, ואת שאר העלים טוחנים במעבד מזון עד לקבלת פירורים.

ממיסים ג'לטין במים קרים ומשרים. במיקסר עם גיטרה מערבבים גבינה, סוכר ותמצית וניל עד לקבלת תערובת חלקה ונוזלית. ממיסים את הג'לטין במיקרו עד להמסה מוחלטת. עושים השוואת טמפ' עם הגבינה והג'לטין ושופכים את הג'לטין לתוך הגבינה תוך כדי ערבוב. מקציפים שמנת ומקפלים לתוך תערובת הגבינה. שופכים לתבנית ומפזרים מעל פירורים.

מקפיאים לכ- 4 שעות, מוציאים מהקפאה, משחררים מהתבנית בעזרת סמרטוט רטוב, או עם סכין דקה מסביב לעוגה.

במקום הפירורים למעלה אפשר לגוון בפירות טריים, גנאש שוקולד מריר ועוד.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר