עוגת גלידה איטלקית

חומרים לעוגהבישקוטים / עוגת ספוגליקר קפהגלידת וניל גלידת מוקהלמרנג האיטלקי100 גרם סוכר4 חלבונים בטמפ' החדר125 גרם סוכר 75cc מיםאופן ההכנהמרתיחים את הסוכר (125 ג"ר) והמים עד לקבלת סירופ סמיך. אח"כ מקציפים לקצף נוקשה את החלבונים והסוכר. שופכים את הסירופ אל הקצף תוך כדי הקצפה, ממשיכים להקציף עד שנוצר קצף מבריק וקשה.בצלחות למנה אישית או פלטה גדולה מסדרים בישקוטים טבולים בליקר קפה ומניחים את כדורי הגלידה (כדורי גלידת וניל ומוקה לסירוגין), מצפים במרנג האיטלקי בעזרת מרית או שקית זילוף.מכניסים למקפיא עד להגשה, (מומלץ להכין יום קודם).להגשה מחממים את הגריל (חלק עליון בלבד)מכניסים את הצלחת ל 3-2 דקות עד שהמרנג מזהיב ומגישים.לעוגת פרווהאת הבישקוטים/עוגת ספוג טובלים ברום או בוודקה לימון.מחליפים את הגלידות בגלידות שרבט/סורבטים. למשל: סורבה פסיפלורה ומנגוומצפים במרנג איטלקי.

חומרים לעוגה
בישקוטים / עוגת ספוג
ליקר קפה
גלידת וניל
גלידת מוקה

למרנג האיטלקי
100 גרם סוכר
4 חלבונים בטמפ' החדר
125 גרם סוכר
75cc מים

אופן ההכנה
מרתיחים את הסוכר (125 ג"ר) והמים עד לקבלת סירופ סמיך.

אח"כ מקציפים לקצף נוקשה את החלבונים והסוכר. שופכים את הסירופ אל הקצף תוך כדי הקצפה, ממשיכים להקציף עד שנוצר קצף מבריק וקשה.

בצלחות למנה אישית או פלטה גדולה מסדרים בישקוטים טבולים בליקר קפה ומניחים את כדורי הגלידה (כדורי גלידת וניל ומוקה לסירוגין), מצפים במרנג האיטלקי בעזרת מרית או שקית זילוף.

מכניסים למקפיא עד להגשה, (מומלץ להכין יום קודם).

להגשה מחממים את הגריל (חלק עליון בלבד)
מכניסים את הצלחת ל 3-2 דקות עד שהמרנג מזהיב ומגישים.

לעוגת פרווה
את הבישקוטים/עוגת ספוג טובלים ברום או בוודקה לימון.
מחליפים את הגלידות בגלידות שרבט/סורבטים.
למשל: סורבה פסיפלורה ומנגו
ומצפים במרנג איטלקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר