עוגת גלידה חגיגית

"חצר כנרת" מקיבוץ כנרת, המתמחה בייצור מעדנים על בסיס פרי התמר, מציעה לכבוד הקיץ מתכון לעוגת גלידה נפלאה, קלה להכנה, המבוססת על ממרחי התמרים המיוחדים:חומרים: 3 חבילות שמנת מתוקה.3 חצאי צנצנות ממרחי תמרים של "חצר כנרת" בטעמים שונים, לבחירה – ממרח תמרים עם חרובים, ממרח תמרים עם אגוזי מלך, ממרח תמרים עם חרובים, ממרח תמרים עם בוטנים, ממרח תמרים בטעם שוקולד וממרח תמרים בטעם חלבה.אופן ההכנה:1. להקציף את השמנת לקצף יציב ולקפל פנימה את אחד הממרחים.2. להקפיא לחצי שעה.3. לחזור על הוראות 1 ו- 2 עם ממרח תמרים בטעם אחר, ולמרוח על השכבה הראשונה. 4. לחזור על סעיפים 1 ו- 2 עם ממרח תמרים בטעם שלישי, ולמרוח על השכבה השניה.5. להקפיא ל- 4 שעות.6. להגיש קפוא בתוספת זיגוג סירופ סילאן תמרים של "חצר כנרת".

"חצר כנרת" מקיבוץ כנרת, המתמחה בייצור מעדנים על בסיס פרי התמר, מציעה לכבוד הקיץ מתכון לעוגת גלידה נפלאה, קלה להכנה, המבוססת על ממרחי התמרים המיוחדים:

חומרים:
3 חבילות שמנת מתוקה.
3 חצאי צנצנות ממרחי תמרים של "חצר כנרת" בטעמים שונים, לבחירה – ממרח תמרים עם חרובים, ממרח תמרים עם אגוזי מלך, ממרח תמרים עם חרובים, ממרח תמרים עם בוטנים, ממרח תמרים בטעם שוקולד וממרח תמרים בטעם חלבה.

אופן ההכנה:
1. להקציף את השמנת לקצף יציב ולקפל פנימה את אחד הממרחים.
2. להקפיא לחצי שעה.
3. לחזור על הוראות 1 ו- 2 עם ממרח תמרים בטעם אחר, ולמרוח על השכבה הראשונה.
4. לחזור על סעיפים 1 ו- 2 עם ממרח תמרים בטעם שלישי, ולמרוח על השכבה השניה.
5. להקפיא ל- 4 שעות.
6. להגיש קפוא בתוספת זיגוג סירופ סילאן תמרים של "חצר כנרת".

























כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר