עוגת השבוע של לאשה

ספר זה יצא לאור כי לאנשים כבר אין מקום בקלסר, על המקרר, או במדף גזירי העיתון שליד התבלינים. מאז 1947 הפך המדור "עוגת השבוע" לחלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי

עוגת השבוע של לאשה
עורכת: איילת הירשמן
המחיר: 98 ₪

ספר זה יצא לאור כי לאנשים כבר אין מקום בקלסר, על המקרר, או במדף גזירי העיתון שליד התבלינים. מאז 1947 הפך המדור "עוגת השבוע" לחלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי.
מאות אלפי קוראיו הקבועים של המדור נהנים מדי שבוע ממתכונים של טובי הקונדיטורים, ומהנים את משפחותיהם בכל פעם מחדש בעוגות מנצחות.
עתה, בפעם הראשונה, נאספו הטובים שבמתכונים לאוסף אחד, והספר עוגת השבוע של "לאשה" מאגד את מתכוני מדור האפייה הפופולארי והוותיק בישראל.

הספר מחולק לפרקים שונים, לפי דרגות הקושי ומשך הזמן של הכנת המתכונים: הפרק הראשון עוסק במתוקים זריזים שיהיו על השולחן תוך חצי שעה מרגע תחילת ההכנה. הפרק השני מציג עוגות קלות, שמשך הכנתן ואפייתן אינו עולה על שעה וחצי. הפרק השלישי עוסק בעוגות מורכבות יותר, בפאי ובטארט, ואילו הפרק האחרון מציע מתכונים לעוגות מפוארות ממש, שהכנתן מושקעת מאוד.

הספר נכתב, נערך, צולם ועוצב על ידי הצוות שאחראי בכל שבוע על המדור המצליח: שף-קונדיטורים מהמובילים בארץ, שמגלים מדי שבוע במדור, ועכשיו בספר, את כל הסודות המקצועיים שלהם. 

מי שאופה או רוצה להתחיל לאפות, יוכל למצוא את עצמו בספר. המתחילים ייהנו מהפרקים הראשונים, המציגים עוגות פשוטות ומהירות שתמיד מצליחות, ואילו חובבי הקונדיטוריה המורכבת יוכלו להתענג על הפרקים המורכבים יותר, בהם מוצגות עוגות מפוארות ומסובכות יותר לעשייה.

הספר נוח וידידותי לשימוש, כל אחד מהמתכונים מלוה בצילום המתאר  את מראה העוגה, והמורכבים יותר אף מלווים בצילומי שלב אחר שלב, המדריכים את הקורא מרגע תחילת הכנת העוגה ועד להגשתה לשולחן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר