עוגת וניל במלית גבינה בעיטור תותים

חומרים:לבסיס העוגה:1/2 חבילה תערובת להכנת עוגת וניל של פילסברי1 ביצה1/2 כוס שמן1/3 כוס מיםלמלית הגבינה:4 גביעי גבינה לבנה (5% או 9%)1 כוס סוכר2 ביצים2 גביעי שמנת חמוצה1 חבילה פודינג וניללעיטור העוגה:1 גביע שמנת מתוקה1 גביע קונפיטורת תות של ענבי ציוןאופן ההכנה:בסיס העוגה: מערבבים את כל חומרי הבסיס היטב, עד לקבלת תערובת אחידה. יוצקים התערובת לתבנית עגולה (משומנת קלות) בקוטר 26 ס"מ, ואופים כ- 15 דקות (עד להזהבה) בתנור שחומם מראש ל-170 מעלות. מוצאים מהתנור ומצננים.מלית הגבינה: מערבבים היטב את כל חומרי המלית עד לקבלת בלילה אחידה. יוצקים על בסיס העוגה האפוי ומחליקים בעזרת מרית. מחזירים לתנור למשך כ- 45 דקות אפיה בחום של 120 מעלות (עד שהגבינה מקבלת גוון זהוב). מוציאים מהתנור ומצננים. לאחר שהעוגה הצטננה, מכניסים למקרר כשהיא מכוסה.עיטור העוגה: מקציפים את השמנת המתוקה עד לקבלת קצפת אוורירית, ומצפים את העוגה.הצעת הגשה: על כל פרוסת עוגה מניחים כף קונפיטורת תות של ענבי ציון (קונפיטורה בעלת מרקם עדין עם חתיכות פרי שלם וטבעי).את התערובות להכנת עוגות וקינוחים ואת הקרמים לציפוי עוגות של פילסברי, כמו את שאר מוצרי המדף של החברה, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הקמעונאיות הגדולות. המחיר המומלץ לצרכן של התערובות נע בין: 11 ₪ – 13 ₪ (בהתאם לסוג התערובת).

חומרים:
לבסיס העוגה:
1/2 חבילה תערובת להכנת עוגת וניל של פילסברי
1 ביצה
1/2 כוס שמן
1/3 כוס מים
למלית הגבינה:
4 גביעי גבינה לבנה (5% או 9%)
1 כוס סוכר
2 ביצים
2 גביעי שמנת חמוצה
1 חבילה פודינג וניל
לעיטור העוגה:
1 גביע שמנת מתוקה
1 גביע קונפיטורת תות של ענבי ציון

אופן ההכנה:
בסיס העוגה:
מערבבים את כל חומרי הבסיס היטב, עד לקבלת תערובת אחידה. יוצקים התערובת לתבנית עגולה (משומנת קלות) בקוטר 26 ס"מ, ואופים כ- 15 דקות (עד להזהבה) בתנור שחומם מראש ל-170 מעלות. מוצאים מהתנור ומצננים.
מלית הגבינה:
מערבבים היטב את כל חומרי המלית עד לקבלת בלילה אחידה. יוצקים על בסיס העוגה האפוי ומחליקים בעזרת מרית. מחזירים לתנור למשך כ- 45 דקות אפיה בחום של 120 מעלות (עד שהגבינה מקבלת גוון זהוב). מוציאים מהתנור ומצננים. לאחר שהעוגה הצטננה, מכניסים למקרר כשהיא מכוסה.
עיטור העוגה:
מקציפים את השמנת המתוקה עד לקבלת קצפת אוורירית, ומצפים את העוגה.
הצעת הגשה:
על כל פרוסת עוגה מניחים כף קונפיטורת תות של ענבי ציון (קונפיטורה בעלת מרקם עדין עם חתיכות פרי שלם וטבעי).


את התערובות להכנת עוגות וקינוחים ואת הקרמים לציפוי עוגות של פילסברי, כמו את שאר מוצרי המדף של החברה, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הקמעונאיות הגדולות.
המחיר המומלץ לצרכן של התערובות נע בין: 11 ₪ – 13 ₪ (בהתאם לסוג התערובת).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר