עוגת סוף שבוע בטעם ג'ינג'ר

תבנית אינגליש קייק 10 ס"מ X 20 ס"מלאוהבי שורש ג'ינג'ר – עוגת סוף שבוע עם טעם משולש של ג'ינג'ר, שורש יבש טחון, ג'ינג'ר טרי וגם ג'ינג'ר מסוכר עוגות יבשות אלו כרגיל משתבחות יום אחרי האפיה.חומרים לעוגה1 ספלי קמח1 כפית אבקת ג'ינג'ר יבש טחון1 כפית קינמון טחון1 כפית אבקת סודה לאפיהחצי כפית אבקת הלחצי כפית מלח170 גרם ג'ינג'ר מסוכר קצוץ דקחצי ספל חמאה רכה בטמפרטורת החדרחצי ספל סוכר חום בהירחצי ספל סוכר2 ביצים גדולות2 כפות שורש ג'ינג'ר טרי קצוץ דק. חצי ספל שמנת חמוצהאופן ההכנהמחממים תנור לטמפרטורת של 170 מעלות.מקציפים בקערת מיקסר את החמאה והסוכר עד שנוצרת תערובת אוורירית ומוסיפים את הביצים אחת אחרי השנייה.בקערה נפרדת מערבבים היטב את 6 החומרים הראשונים, יחד עם 3 כפות ג'ינג'ר מסוכר, מוסיפים לחמאה המוקצפת את הג'ינג'ר הטרי ואח"כ מוסיפים לסירוגין את החומרים היבשים והשמנת החמוצה. מכניסים את הבלילה לתבנית אפיה משומנת ומפזרים על הבלילה את שארית הג'ינג'ר המסוכר ומהדקים מעט.מכניסים לתנור ואופים כ- 50 דקות או עד שהקיסם שמוחדר למרכז העוגה יוצא יבש. כאשר העוגה מוכנה מוציאים מהתנור ומצננים. טעם העוגה משתבח יום אחרי האפייה.

תבנית אינגליש קייק 10 ס"מ X 20 ס"מ

לאוהבי שורש ג'ינג'ר – עוגת סוף שבוע עם טעם משולש של ג'ינג'ר, שורש יבש טחון, ג'ינג'ר טרי וגם ג'ינג'ר מסוכר עוגות יבשות אלו כרגיל משתבחות יום אחרי האפיה.

חומרים לעוגה
1 ספלי קמח
1 כפית אבקת ג'ינג'ר יבש טחון
1 כפית קינמון טחון
1 כפית אבקת סודה לאפיה
חצי כפית אבקת הל
חצי כפית מלח
170 גרם ג'ינג'ר מסוכר קצוץ דק
חצי ספל חמאה רכה בטמפרטורת החדר
חצי ספל סוכר חום בהיר
חצי ספל סוכר
2 ביצים גדולות
2 כפות שורש ג'ינג'ר טרי קצוץ דק.
חצי ספל שמנת חמוצה

אופן ההכנה
מחממים תנור לטמפרטורת של 170 מעלות.
מקציפים בקערת מיקסר את החמאה והסוכר עד שנוצרת תערובת אוורירית ומוסיפים את הביצים אחת אחרי השנייה.

בקערה נפרדת מערבבים היטב את 6 החומרים הראשונים, יחד עם 3 כפות ג'ינג'ר מסוכר, מוסיפים לחמאה המוקצפת את הג'ינג'ר הטרי ואח"כ מוסיפים לסירוגין את החומרים היבשים והשמנת החמוצה. מכניסים את הבלילה לתבנית אפיה משומנת ומפזרים על הבלילה את שארית הג'ינג'ר המסוכר ומהדקים מעט.

מכניסים לתנור ואופים כ- 50 דקות או עד שהקיסם שמוחדר למרכז העוגה יוצא יבש. כאשר העוגה מוכנה מוציאים מהתנור ומצננים. טעם העוגה משתבח יום אחרי האפייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר