עוגת שוקולד טבעונית

עוגה בעלת אינדקס גליקמי נמוך (בשל השימוש בסוכר קוקוס), דלת גלוטן (בשל השימוש בקמח סויה ובקמח שקדים), ומכילה את כל הערכים התזונתיים הבריאים בקקאו (בשל השימוש בקקאו ושוקולד אורגנים ולא מעובדים).מצרכים:200 גרם שוקולד מריר 85% מוצקי קקאו אורגני 6 כפות שמן קוקוס אורגני1 כפית תמצית וניל טבעית3/4 כוס חלב שקדים2 רסק תפוחי עץ קטנים אורגניים2 כפות פשתן טחון1 כפית סודה לשתייה1 כוס קמח כוסמין1 כוס קמח סויה1/2 כוס קמח שקדים11/2 כוסות סוכר קוקוס4 כפות קקאו אורגניאופן ההכנה:מחממים תנור ל- 170 מעלות.ממיסים את השוקולד בתוך בן מרי (ממלאים חצי סיר במים ומרתיחים על האש. כאשר המים רותחים מניחים על גבי הסיר קערה ובה שברי השוקולד ושמן הקוקוס. מערבבים מדי פעם עד שהשוקולד נמס). כשהתערובת אחידה מעבירים למעבד מזון את כל הרכיבים ומערבבים.יוצקים לתבנית עגולה ואופים כ-45 דקות.   רומי חוכמה היא אירידיולוגית, נטורופתית ומאמנת לאורח חיים בריא

עוגה בעלת אינדקס גליקמי נמוך (בשל השימוש בסוכר קוקוס), דלת גלוטן (בשל השימוש בקמח סויה ובקמח שקדים), ומכילה את כל הערכים התזונתיים הבריאים בקקאו (בשל השימוש בקקאו ושוקולד אורגנים ולא מעובדים).

מצרכים:
200 גרם שוקולד מריר 85% מוצקי קקאו אורגני
6 כפות שמן קוקוס אורגני
1 כפית תמצית וניל טבעית
3/4 כוס חלב שקדים
2 רסק תפוחי עץ קטנים אורגניים
2 כפות פשתן טחון
1 כפית סודה לשתייה
1 כוס קמח כוסמין
1 כוס קמח סויה
1/2 כוס קמח שקדים
11/2 כוסות סוכר קוקוס
4 כפות קקאו אורגני

אופן ההכנה:
מחממים תנור ל- 170 מעלות.
ממיסים את השוקולד בתוך בן מרי (ממלאים חצי סיר במים ומרתיחים על האש. כאשר המים רותחים מניחים על גבי הסיר קערה ובה שברי השוקולד ושמן הקוקוס. מערבבים מדי פעם עד שהשוקולד נמס).
כשהתערובת אחידה מעבירים למעבד מזון את כל הרכיבים ומערבבים.
יוצקים לתבנית עגולה ואופים כ-45 דקות.

 

רומי חוכמה היא אירידיולוגית, נטורופתית ומאמנת לאורח חיים בריא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר