עוד חידושים של גלידת שטראוס מבית יוניליוור לעונת 2019

אחד החידושים: מגנום לבן ועוגיות - שלגון שמנת עם ריפל בטעם עוגיות וציפוי שוקולד לבן מעולה עם עוגיות
הישראלי הממוצע צורך בשנה כ-5.1 ליטר גלידה. ב-2018 המשיכה גלידת שטראוס להוביל את שוק הגלידות בישראל עם נתח שוק של כ-43% על פי נתוני סטורנקסט

בגלידת שטראוס אומרים כי מנוע הצמיחה העיקרי בעונת הגלידות 2019 ימשיך להיות חדשנות – הצרכן הישראלי מתוחכם ומחפש תמיד מוצרים חדשניים ומגוונים. בהתאם לכך מציג החברה השנה חידושים בתחומי גלידות משפחתיות, שלגונים, ילדים, פרימיום, ו- WELLNESS, כולל התייחסות לקהלים עם העדפה תזונתית כגון טבעונים, רגישים לגלוטן, שומרי משקל, שומרי כשרות.

קטגוריית בריאות ואיכות חיים

גודיז – מותג ה- WELLNESS הצעיר של גלידת שטראוס. אל סדרת גלידות השמנת מופחתות קלוריות ושומן מצטרפים שני טעמים חדשים  – קפוצ'ינו-קוקיז, ושוקולד מריר-פיסטוק-אגוזי לוז. מלבד קופסה שלמה המכילה רק 395 קלוריות, תהיה גם תוספת של 20 גרם חלבון.

חטיפים וטילונים

גלידת שטראוס ממשיכה לחדש ומרחיבה את מגוון מוצרי חטיפי הגלידה. לאחר שבתחילת השנה הושק שלגון "טורטית", יוצאים כעת לשוק שני מוצרים חדשים בשת"פ עם חטיף פסק זמן: שלגון פסק זמן – מעדן קפוא בטעם נוגט עם ריפל בטעם נוגט, ובציפוי שוקולד חלב מעולה עם דגנים פריכים. קורנטו פסק זמן  –  טילון מעדן קפוא בטעם נוגט, עם וופל ודיסק שוקולד חלב מעולה. טילון נוסף המצטרף כעת למשפחה הוא בננה שוקו-צ'יפ – מעדן קפוא בטעם בננה עם וופל בטעם שוקולד, צמקאו, שבבי שוקולד חלב, ושבבי אגוזי לוז מסוכרים.

קטגוריית הפרימיום

ארטיק הפרימיום מגנום ממשיך לחדש כבכל שנה:  מגנום דאבל פיסטוק – שלגון שמנת בטעם פיסטוק, מצופה בקרם קקאו ובציפוי שמכיל שוקולד חלב מעולה. מגנום לבן ועוגיות – שלגון שמנת עם ריפל בטעם עוגיות, בציפוי שוקולד לבן מעולה עם עוגיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר