עוד מיזם של אתר בייגלה: להיות בסדר עם חברים

בראנץ' החלומות של בכירי השפים בישראל הוא אירוע אשר יפתח את מבצע 'להיות בסדר עם חברים' אותו יזם אתר בייגלה ומוביל למען עמותת לשובע

במסגרת מבצע 'להיות בסדר עם חברים', קורא אתר בייגלה  לעשרות אלפי קוראיו ולציבור הרחב, לארגן ארוחות צדקה למען עמותת לשובע עם חברים בבתים פרטיים, בחיק הטבע ובמסגרת ארוחות במקומות העבודה. כמו כן, מסעדנים מוזמנים לתרום ארוחות במסעדותיהם, ושפים לבשל ארוחות מיוחדות בבתים פרטיים.

בראנץ' החלומות של בכירי השפים בישראל הוא אירוע אשר יפתח את מבצע 'להיות בסדר עם חברים' אותו יזם אתר בייגלה ומוביל למען עמותת לשובע.

רן שמואלי מ'קייטרינג רן שמואלי', חיים כהן מדיקסי, מאיר אדוני מכתית, ניר צוק מקורדליה, עומר מילר מחדר האוכל, אסף גרניט ממחניודה, דוחול ספאדי מדיאנא, ובינו גבסו ד"ר שקשוקה הם רק חלק מבכירי השפים בישראל שהתנדבו לקחת חלק בהכנת ארוחה חלומית ל- 500 אנשים שתתקיים במחסן 2 בנמל יפו (תרומת הנהלת הנמל), ביום ו' 25/3/2011 משעה 10:00 בבוקר עד 15:00.

ההזמנות לארוחת הבראנץ' יישלחו למי שיתרום סכום של 150 ש"ח ומעלה ישירות לקופת 'עמותת לשובע' באמצעות שירות התשלומים הבינלאומי PayPal, המאפשר לתרום בצורה נוחה ובטוחה יותר תוך ידיעה ברורה ובטוחה כי התרומה מגיעה ישירות לעמותה, ללא מתווכים באמצע הדרך.

חברת PayPal תוסיף 10% לכל תרומה (שתתקבל באמצעות PayPal)* כתרומה לעמותה, עד לתרומה של 50,000 ש"ח מתרומות שיתקבלו לפני 25.4.2011

נעמה פלד ודודי כליפא, מנהלי האתר, אומרים כי למרות שהמהלך מתוכנן להתקיים בין 7-10 באפריל (10 ימים לפני פסח) ועשרות רבות של משפחות (חלקן מתגוררות בחו"ל) כבר הודיעו כי יערכו ארוחות לחבריהן. הארוחות כבר החלו להתבצע, והתרומות זורמות לעמותת לשובע המאכילה כ-2,500 נזקקים מדי יום. שפים מקצועיים רבים כבר התנדבו לבשל ארוחות בבתים פרטיים, ומסעדנים הודיעו כי יתרמו ארוחות במסעדות לאלו שמעדיפים לחגוג עם חברים מחוץ לבית.

לדוגמא: גיתי זמיר, בעל חנות בשר בטירה, תרם ארוחת קרניבורים ל-18 אנשים וגייס כ-4,000 ש"ח. שתי משפחות בחולון ובתל אביב גייסו סכום דומה בארוחות בראנץ' שערכו בביתן, אותו פתחו לקהל הרחב.
עוד מיזם הוא זה של תלמידי כיתה ז' בבית ספר אורים בכפר הירוק, הנמצאת בשנת בר-מצווה. הילדים מתכננים שש ארוחות בבתי ההורים, ויהיו אחראים לכל מרכיבי הארוחה, החל משלב בניית התפריט, התקציב, שיווק ומכירת מקומות לארוחה, הכנת האוכל, הגשתו לאורחים וניקיון בסוף האירוע.

אתר בייגלה, שיזם לפני מספר חודשים את יום המרק למען עמותת לשובע, מארגן ומתאם את כל הפעילות מעל דפי האתר ובקבוצות הפייסבוק שלו, ומציע רעיונות וייעוץ למארחים. על כל עמוד באתר מתנוסס כפתור PayPal לתרומה נוחה ובטוחה יותר.

לכל הפרטים על בראנץ' החלומות והצטרפות למהלך 'להיות בסדר עם חברים' 
להצטרפות: [email protected]
דף האירוע של בראנץ' החלומות בפייסבוק
מידע על עמותת לשובע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר