עולם הילדים של רשת מוזס

רשת מוזס מציעה לילדים תפריט חתול חמוד עם המון משחקים, פלייסמט מאוייר לצביעה ולמינציה במקום שעון וחולצה וכמובן – אוכל איכותי שילדים אוהבים במחיר משתלם

מעכשיו יציאה עם ילדים למסעדה לא חייבת להיות סיוט אלא יכולה להיות חוויה מעשירה וכיפית. רשת מסעדות מוזס – מטבח אמריקאי עדכני, משיקה בשני סניפי הרשת (בתל אביב ובהרצליה) את הקונספט Child Friendly ומציעה ארוחה לילדים המותאמת לטעמם ומשולבת בחוויות והפתעות רבות. ארוחת הילדים נמכרת במחיר של 42 שקל.

ארוחת הילדים כוללת: שניצל או המבורגר 200 גרם, פירה או טוגני מוזס, גלידת שוקו או וניל וכוס מיץ ענבים. ההפתעה בהזמנת טוגני מוזס כפולה – צ'יפס חמוד במיוחד בצורת סמיילי שהוא גם טעים.

עם הגעתם למסעדת מוזס, מקבלים הילדים לשולחן צבעי ציור והם מוזמנים לצייר על הפלייסמט המונח על השולחן כאוות נפשם. בתום הארוחה, הפלייסמט עם ציוריהם ינויילן עבורם בלמינציה קשיחה, ללא כל תשלום, ויוכל לשמש אותם גם בבית.

התפריט עצמו, המוגש לילדים, מעוצב בצורת החתול החמוד של מוזס, בצבעי שחור-אדום-לבן, ועליו משחקים מעשירים רבים. כך, שמלבד הציור על הפלייסמט, יכולים הילדים בזמן ההמתנה למנות שלהם ליהנות ממגוון המשחקים המעשירים שעל התפריט. בין המשחקים: תפזורת מילים, מבוך עזרו לחתול להגיע לחלב, חידות, השלמת ציור ע"י נקודות, מצא את ההבדלים ותשבץ.

עוד מוצעים בסניפי מוזס מתנות לילדים עם החתול החמוד של מוזס- שעון יד במחיר 36 שקל, חולצת טישרט במחיר 34 שקל.

הארוחה מוגשת לילדים עד גיל 12 בלבד.

מוזס תל-אביב, שדרות רוטשילד 35 תל-אביב. טלפון: 03-5664949
מוזס הרצליה, שנקר 14 א.ת. הרצליה פיתוח. טלפון: 09-9566628

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר