עולם הנסיעות העסקיות הופך לכפר גלובלי קטן – כל המידע על מערכת מחשב אחת

סיגנל טורס נכנסה כשותפה ישראלית בלעדית ברשת Globalstar travel Management העולמית, המאחדת חברות נסיעות מלמעלה מ– 40מדינות ברחבי העולם, עם היקף מכירות של 5 מיליארד דולר בשנה

קבוצת סיגנל טורס, המתמחה במתן שירותי נסיעות לחו"ל למגזר העסקי, הצטרפה כשותפה ברשת גלובלסטאר טרוול העולמית – שותפות מאוחדת כלל עולמית של 50 משרדי נסיעות מובילים במדינותיהם, עם היקף מכירות בסך 5 מיליארד דולר.
השותפים בגלובלסטאר טרוול משווקים ברחבי העולם פתרונות ניהול בתחום הנסיעות עם מחויבות לסטנדרטים גבוהים של שירות איכותי, מחירים גלובליים אמיתיים ומערכות מידע משולבות.

היתרונות הבולטים שיש ללקוח העסקי כתוצאה משיתוף פעולה זה:
1. מערכת FARESTAR – מערכת ממוחשבת יחידה מסוגה המאפשרת השוואת מחירים בין 40 מדינות ו– 4 מערכות של הזמנות, בכל יעד נסיעה ספציפי.
2. טיפול בנסיעות מורכבות של אנשי עסקים – גלובלסטאר מאפשרת לסיגנל טורס יצירת קשרים והתייעצות עם סוכנויות הנסיעות המובילות בעולם בכל מקום על גבי הגלובוס, כולל מדינות שאינן ביחסים דיפלומטיים עם ישראל והפיכת עולם הנסיעות לכפר גלובלי קטן.
3. יתרון נוסף, הוא יכולת ההשתלבות של סיגנל טורס במכרזים בינלאומיים של חברות גלובליות וקונצרנים.

בין הלקוחות המטופלים על-ידי שותפים בגלובלסטאר טרוול, ניתן למצוא חברות בינלאומיות, כמו גולדמן סאקס, גוגל, הייניקן, מיצובישי, ליוויס שטראוס אסיה-פסיפיק, אריקסון, אופנת הוגו בוס, ועוד.

גלובלסטאר טרוול מספקת מגוון רחב של שרותי הזמנות של מלונות, רכבים, טיסות ותוכניות פנאי. כמו כן, יש לחברה שירותי חירום 24 שעות ביממה לכל בעיה שלקוח עשוי להיתקל בה, תוכנית של מלונות מוזלים ברחבי העולם ותוכנית טיסות מוזלות.
מרכז הארגון של גלובל סטאר טרוול ממוקם בארה"ב והוא מורכב מ– 4 אזורים עיקריים: צפון אמריקה, דרום אמריקה,אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, ואסיה-פסיפיק.
מידע נוסף באתר:
www.globalstartravel.net

"סיגנל טורס", בבעלות משפחת קרני פועלת מזה 29 שנה ומעסיקה כיום 150 עובדים ב- 14 סניפי החברה הפרוסים ברחבי הארץ. בנוסף יש לסיגנל טורס חברה בת בשם Easy Go ומשרד בשדה התעופה בן גוריון, הנותן מענה ללקוחות החברה במשך שעות הלילה.

www.signaltours.co.il




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר