גלידות נסטלה פותחת את עונת 2019 עם חיזוק למותג La Frutta המבוסס על מחית פרי, חדשנות בקטגוריית טילוניExtreme והגדלת פורטפוליו המוצרים המיובאים.
La Frutta – שלגוני פירות וגלידה ביתית בשילוב יוגורט עם חתיכות פרי
גם השנה מציעה גלידות נסטלה מגוון מוצרים המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מבוססות על מחית פרי, נימוחות ומרעננות. לאור הצלחת שלגוני La Frutta שהושקו לפני שלוש שנים, הוחלט להרחיב את המותג עם שלגון חדש בטעם לימונענע תפוח, שיימכר גם במאגדות של 6 יחידות. La Frutta יוגורט תות אשר הושק לפני שנה, משווק השנה גם באריזה ביתית.
השקות לילדים ובני נוער
מותג Crunch יוצא עם טעם חדש של וניל עוגיות בציפוי שוקולד לבן, ובהמשך יקבלו כל הטעמים אריזה חדשה. בפברואר יושק גם שרבט בטעם אננס – שלגון פירותי במרקם נימוח עם כשרות לפסח, שיצטרף לשרבט האבטיח הוותיק. גלידת האגן דאז בטעם Cookie Dow – בצק עוגיות עם שוקולד צ'יפס, תושק גם כן בפברואר באריזה משפחתית.
חידושים להמשך השנה
מותג Extreme משיק באריזת 115 גרם את טילון Extreme ריבת חלב, עם מטבע שוקולד וליבת ריבת חלב רכה. חדשות לטבעונים, לרגישים ללקטוז ולשומרי כשרות: בחודש מאי יושק גם Extreme שוקו וניל פרווה, בתקן Vegan Friendly. בהמשך השנה יתרחב מותג הילדים Push It עם טעם חדש של בננה וסוכריות שוקולד. בנוסף יושק ליין השלגונים Crunch Instagram – סדרת שלגוני Crunch לבני נוער במיתוג הרשת החברתית אינסטגרם, ובליווי קמפיין אינטראקטיבי
להרגיש כמו בחו"ל
לאור הצלחת ההשקה של סנדוויץ' שלגון אוריאו בשנה שעברה, הוחלט השנה לייבא גם שלגון אוריאו (Oreo Stick), שבהמשך יגיע גם במאגדת.