עוף טוב בקמפיין פרסום לנקניקיית מיס לוסי בכ-1.5 מיליון ש"ח

חברת "עוף טוב" יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה לקראת יום העצמאות בתקציב של כ-1.5 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס,
כוכבת הקמפיין היא "מיס לוסי", הנקניקייה של שנות ה-80 החוזרת ארצה לרגל יום העצמאות וחגיגות 60 שנה לישראל.

"מיס לוסי" היתה הנקניקייה הממותגת הראשונה בישראל, והייתה מהמהלכים הבולטים והמוצלחים בשנות ה- 80.

"מיס לוסי 2008" חוזרת עדכנית, מחודשת ומשודרגת הן מבחינת העיצוב והאריזה והן מבחינת הנקניקייה עצמה, ותופיע בכל מארזי הנקניקיות של "עוף טוב".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה