עוף טוב בקמפיין פרסום לנקניקיית מיס לוסי בכ-1.5 מיליון ש"ח

כוכבת הקמפיין היא "מיס לוסי", הנקניקייה של שנות ה-80 החוזרת ארצה לרגל יום העצמאות וחגיגות 60 שנה לישראל

חברת "עוף טוב" יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה לקראת יום העצמאות בתקציב של כ-1.5 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס,
כוכבת הקמפיין היא "מיס לוסי", הנקניקייה של שנות ה-80 החוזרת ארצה לרגל יום העצמאות וחגיגות 60 שנה לישראל.

"מיס לוסי" היתה הנקניקייה הממותגת הראשונה בישראל, והייתה מהמהלכים הבולטים והמוצלחים בשנות ה- 80.

"מיס לוסי 2008" חוזרת עדכנית, מחודשת ומשודרגת הן מבחינת העיצוב והאריזה והן מבחינת הנקניקייה עצמה, ותופיע בכל מארזי הנקניקיות של "עוף טוב".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר