עוף טוב מרחיבה את סדרת צ'ונגו עם צ'ונגו פופקורן – חטיפי מיני שניצל עוף עסיסיים וקריספיים

השקת סדרת צ'ונגו הובילה בתוך 5 חודשים לגידול של 45% בקטגוריית מוצרי העוף הביתיים המוכנים לאכילה. צ'ונגו מאפשר לאכול שניצלים במגוון הזדמנויות כחטיף לנשנוש לאורך כל היום או כמנה עיקרית בארוחה

בעקבות הצלחת סדרת מוצרי צ'ונגו שזכתה לאחרונה במקום הראשון במבחן השפים ב'תוכנית חיסכון' של קשת 12, מרחיבה חברת עוף טוב את הסדרה עם צ'ונגו פופקורן – חטיפי מיני שניצל עשויים מנתח שלם של עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, המיוצרים בטכנולוגיה שמפיקה עסיסיות מרבית מבפנים וציפוי קריספי במיוחד מבחוץ, תוך שמירה מלאה על האיכות והטעם.

צ'ונגו פופקורן של עוף טוב מושק עם שני סוגי ציפויים קריספיים: ציפוי קלאסי וציפוי מתובל, והם עשויים ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, וללא סימון אדום.

צילום סטודיו עוף טוב

בחברה מסבירים כי צ'ונגו פופקורן הוא סוג חדש של נשנושי שניצל שצורתם לצרוך אותם כחטיף או כנשנוש במגוון הזדמנויות, כולל למי שמעדיפים לאכול אותם כמנה עיקרית בארוחה, או כתוספת לסלט בארוחה קלה ואפשרויות אחרות.

מחיר אריזה המכילה 600 גרם: 29.90 – 32.90 ₪. להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים. המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך ובכשרות מהדרין רבנות אזורית עמק המעיינות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר