עינת תעשיות מזון חוזרת למקורות עם מיתוג כ"קיבוץ עינת"

החברה הקיבוצית מצליחה בתחומי הכריכים המוכנים, המוזלי והפירות, הקרוטונים, פירורי לחם ומרקים אורגניים, ומוצרי המאפה האורגניים

חברת מוצרי הלחם והמאפה "עינת תעשיות מזון" (בבעלות קיבוץ עינת), המתמחה בייצור ושיווק מוצרי מאפה בהם לחמים אורגניים, קרוטונים, פירורי לחם וכריכים מוכנים לחנויות הנוחות, יוצאת במיתוג חדש למוצרי החברה – "קיבוץ עינת".

מעתה תשווק החברה את מוצריה באריזות חדשות של המוצרים, לרבות אריזות הכריכים המוכנים, עליהן יופיע לוגו חדש, ירוק ומעוצב של קיבוץ עינת.
כמו כן ביצעה החברה מהלך להטמעת השם החדש והלוגו על משאיות החלוקה שלה, בגדי העובדים וכו'. 

 יהלי עתיר, מנכ"ל "עינת תעשיות מזון", אומר: "מאז ומתמיד היה הקיבוץ הערך המוסף של מוצרינו, והחלטנו להעבירו גם לצרכן ולהדגיש את איכותו הנובעת מתעשייה קיבוצית חזקה ומשגשגת. אנו מאמינים כי הנראות החדשה על המדף תשקף את סיפור המוצר ותבליט את יתרונותיו, את האלמנטים הבריאותיים הקיימים במוצרי הבריאות, ניקיון המזון ובטיחות צריכתו. אין לנו ספק שיתרונות אלה יבואו לידי ביטוי בבחירתו של הצרכן".

עינת תעשיות מזון בקיבוץ עינת, מתמחה בייצור והפצה של מגוון מוצרים, בהם מוצרי מאפה בעלי חיי מדף ארוכים, קרוטונים, פירורי לחם, אבקות מרק, מוצרי לחם ולחמניות טריים, כריכים מוכנים, ומוצרי ופירות טבעיים תחת המותג "טרי בריא".

צילום אייל קרן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר