עינת תעשיות מזון מציעה כריכים "חמים": המבורגר אמריקאי ושווארמה מזרחית

סדרת הכריכים "החמים" מצטרפת לסדרת ארוחות המשולבות – של "ארוחה על הדרך" שפיתחה "עינת תעשיות מזון", הכוללת מגוון רחב של ארוחות כריכים מצוננים באריזות אישיות ומשפחתיות, במגוון מילויים – צמחוני, בשרי וחלבי. הארוחות האישיות מוצעות גם עם תוספות מרעננות של לקט ירקות טריים, מיניקבנוסים, ביצה קשה, חמוצים ועוד

חברת "עינת תעשיות מזון", (בבעלות קיבוץ עינת, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי מאפה בעלי חיי מדף ארוכים), מרחיבה את סדרת "ארוחה על הדרך", ומציגה סדרת כריכים "חמים" – "המבורגר אמריקאי" ו"שווארמה מזרחית" – המוצעים מצוננים במקררים, ומיועדים לחימום קל במיקרוגל לפני האכילה.

סדרת הכריכים "החמים" מצטרפת לסדרת ארוחות המשולבות – של "ארוחה על הדרך" שפיתחה "עינת תעשיות מזון", הכוללת מגוון רחב של ארוחות כריכים מצוננים באריזות אישיות ומשפחתיות, במגוון מילויים – צמחוני, בשרי וחלבי. הארוחות האישיות מוצעות גם עם תוספות מרעננות של לקט ירקות טריים, מיניקבנוסים, ביצה קשה, חמוצים ועוד.
סדרת הכריכים החדשה תשווק בשלב ראשון ברשת "אלונית" ו- AM-PM.

הכריכים מיוצרים בטכנולוגיה שמאפשרת לחמם את הכריכים (המצוננים) במיקרוגל לפני האכילה, מבלי לפגוע במרקם ובטעם של המוצרים. כמו כן, הכריכים ארוזים במגשית באווירה מבוקרת בתנאי סניטציה גבוהים ביותר, המבטיחים את טריות ועמידות המוצרים לשבוע ימים לפחות עד הפתיחה.

סדרת הכריכים כוללת:
* "המבורגר אמריקאי" – הכולל לחמנייה אמריקאית עם שומשום ובה המבורגר בקר, בצל, מיונז, קטשופ ומלפפון חמוץ.
* "שווארמה מזרחית" – לחמנייה עם שומשום ובה נתחי הודו, טחינה ירוקה, חמוצים ובצל קצוץ.

ארוחת ההמבורגר מוצעת ב- 9.99 ₪, והשווארמה ב- 12.99 ₪ לצרכן.
כשר בהשגחת הרב שלמה סבג –הרבנות הראשית לישראל.
להשיג ברשת "אלונית" וברשת AM-PM.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר