עינת תעשיות מזון מרחיבה את מערך ההפצה

מערך ההפצה של החברה הקיבוצית, שהפכה בשנים האחרונות לחברה המובילה את שוק הכריכים המוכנים, מפיץ את מוצרי עינת וסנאק טיים ברמה כלל ארצית

"עינת תעשיות מזון" מקיבוץ עינת, המתמחה בשיווק כריכים מוכנים, מוצרי מאפה, סלטים, מאכלים מוכנים, מוזלי ומוצרי פירות לחנויות הנוחות, שדרגה לאחרונה את מערך ההפצה.

 

במסגרת התהליך הותאם והורחב צי המשאיות על מנת לתת מענה לגידול הניכר במכירות ובמגוון הלקוחות. לדברי רונן עימבר, מנהל שרשרת האספקה של החברה, בשנה הקרובה יימשך התהליך של שדרוג צי המשאיות, ובמקביל תיכנס לפעולה טכנולוגיית שליטה ובקרה חדשנית יותר.

 

שרשרת האספקה וההפצה של "עינת תעשיות מזון" גדלה מאז רכישתה של חברת "סנאק טיים" אשתקד. הפעילות מתבצעת ממספר אתרים הנחלקים לפי המוצרים המיוצרים בהם, עם מגוון של רכבי הפצה המשלבים מערכת הפצה מצוננת, קפואה ויבשה, כמו גם משאיות כבדות להפצה לתעשייה ולמרלוגים הקמעונאים, בהובלה בתדירות יומית מקרית שמונה ועד אילת.

 

רונן עימבר אומר: "עם הגידול הניכר בנתח השוק ובנפחי הפעילות שלנו, הגדרנו פרמטרים מנחים בניהול השרשרת, שיפור השירות ללקוח, שיפור איכות המוצרים, ייעול תהליכים ואימוץ טכנולוגיות שליטה ובקרה מתקדמים".

צילום איל קרן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר