עינת תעשיות מזון תשווק את סדרת "ארוחה על הדרך" ברשת "שופרסל שלי"

במגוון הארוחות שתשווק עינת ברשת שופרסל שלי: 3 סוגים של ארוחות כריכים "קרים" – ארוחות קלות במגשית – כריך עם תוספות (במילויים של טונה ופסטרמה) ומארז של שלישיית כריכי בשרים. וכן, 3 סוגי כריכים "חמים" – הנדרשים לחימום קל במיקרו– לחמנייה עם שווארמה, המבורגר ושניצל

"עינת תעשיות מזון", המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי מאפה בעלי חיי מדף ארוכים, נכנסת לראשונה לשיווק סדרת "ארוחה על הדרך" ברשתות השיווק הגדולות.
"עינת" תחל לשווק את סדרת ארוחות הכריכים שפיתחה הארוזות באריזה אטומה ובאוירה מבוקרת השומרת על טריות הכריכים לאורך זמן (עד 12 יום), ברשת "שופרסל שלי". עד כה שווקו המוצרים ברשת אלונית, am:pm, מנטה (דלק) ו-SO GOOD (סונול).

סדרת "ארוחה על הדרך" הינה פיתוח ייחודי של החברה, המציג ארוחה קלה במגשית המשלבת לצד הכריך מגוון תוספות, וכן כריכים בשריים המיועדים לחימום קל במיקרוגל. ארוחות הכריכים ארוזות באווירה מבוקרת בתנאי סניטציה גבוהים ביותר, המבטיחים את טריות ועמידות המוצרים למשך 12 יום (לכל היותר) עד הפתיחה.

רשת שופרסל שלי, הפועלת בעיקר במרכזי שכונות מגורים, בחרה לשווק את מוצרי עינת בקטגוריה של אוכל מוכן ברשת, הבאה לתת פתרון לאוכלוסיה מזדמנת או קהל יעד שמחפש לקנות אוכל זמין ומוכן, ללא צורך בטרחה והכנה בבית.

במגוון הארוחות שתשווק עינת ברשת שופרסל שלי: 3 סוגים של ארוחות כריכים "קרים" – ארוחות קלות במגשית – כריך עם תוספות (במילויים של טונה ופסטרמה) ומארז של שלישיית כריכי בשרים. וכן, 3 סוגי כריכים "חמים" – הנדרשים לחימום קל במיקרו– לחמנייה עם שווארמה, המבורגר ושניצל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר