עיסקיות באיזדורה: מסעדת השף הראשונה בראשון לציון

מסעדת איזדורה, מסעדת השף הראשונה בראשון לציון, בהנחייתו המקצועית של השף-מלווה חיים כהן מציעה ארוחה עסקית אטרקטיבית במיוחד, במחיר של 82 שקל לסועד. העסקיות מוגשות בימים א-ה, בין השעות 12:00-16:00

מסעדת איזדורה, מסעדת השף הראשונה בראשון לציון, בהנחייתו המקצועית של השף-מלווה חיים כהן מציעה ארוחה עסקית אטרקטיבית במיוחד, במחיר של 82 שקל לסועד. העסקיות מוגשות בימים א-ה, בין השעות 12:00-16:00.

תפריט העיסקית מבוסס על חומרים מקומיים טריים ומציע מנות גורמה תוך שמירה על פשטות. בקטגורית הקינוחים, מוצעים קינוחים דרמטיים בעיצובם, המשתלבים להפליא עם החלל המרשים של המסעדה.

האדריכל אילן פיבקו, הוא האחראי על עיצובה המרשים של איזדורה. קטע וידאו ארט ובו צילומי מחול מרהיבים, מוקרן בה כל העת, על רקע מוסיקה שנבחרה והותאמה במיוחד לקצב היצירה.

למנות הראשונות מוצעות לבחירה המנות הבאות
סלט ירוק; מרק השף; סלט מוצרלה עגבניות, שמן זית ובזיליקום; כבד עוף מזוגג ביין אדום עם פירה תפו"א ובצל מטוגן; סביצ'ה דג על ברוסקטה וגספצ'ו; ניוקי תפוחי אדמה או פטריות בקרם גבינת עיזים.

בין העיקריות ניתן לבחור
קבב תורכי עם יוגורט וירקות גריל; אוסובוקו לבן על פולנטה טרייה; שווארמה פרגית עוף בטורטיה עם אבוקדו, פלפל צ'יפוטלו וירקות; פילה סלמון על הגריל ברוטב חרדל עם פירה תפו"א או פילה בקר עם ארטישוק ירושלמי, פטריות ושמן כמהין (בתוספת 30 שקל).

למעוניינים במנות אחרונות (בתוספת 22 שקל) מוצעים כמה מקינוחי המסעדה המדהימים: עוגת שוקולד משמש וטילון וויסקי ; מרק הדרים או עוגת קוקוס, פירות בגריל וטפיוקה.

הארוחה כוללת גם לחם שאור, חמאה ומתבל, שתייה קלה (או שליש קרלסברג או יין הבית) ושתייה חמה.

איזדורה, מסעדת שף ים-תיכונית,
רחוב הכרמל 20 בניין העירייה החדש, ראשון לציון.
טלפון: 03-9665353
שעות פתיחה: כל השבוע 12:00-16:00 ומ- 19:00 עד אחרון הסועדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר