עיצוב חדש לפפסי מקס

ישראל היא מבין המדינות הראשונות באירופה העוברות למיתוג החדש. השקת המהלך בארץ מוערך בכ- 5 מיליון שקלים

פפסיקו יוצאת במהלך שיווקי של שינוי הנראות של כל המארזים של פפסי מקס – הבקבוקים, הפחיות והמארזים. בהשקת המהלך בישראל משקיעה פפסי מקס כ- 5 מיליון שקלים. המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, תחת הסיסמא "Max it!".

המראה החדש של פפסי מקס שומר על הצבע המוביל עמו מזוהה המותג: הצבע השחור, המאופיין במראה גברי, מחוספס, טרנדי ועכשווי, ההופך את חווית השתייה למרעננת ומזמינה.

יואש בן אליעזר, סמנכ"ל השיווק בטמפו, מציין כי השקת המראה החדש בישראל הנה חלק ממהלך בינלאומי של חברת פפסיקו העולמית אשר נועד להדגיש את העובדה שפפסי מקס, בנוסף למאפייניו הפונקציונאליים בהקשר של קלוריה אחת ומקסימום טעם, מבטא גם את עולם התוכן האמוציונאלי שהמותג מייצג, הסובב סביב התרגשות, אומץ, תעוזה ואהבת החיים. עוד מציין בן אליעזר, כי מהלך ההשקה ילווה בקמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, פעילות אינטרנט ועיתונות, כאשר ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם העוברות למיתוג החדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר