עיריית מוסקבה משקיעה 100 מיליון דולר בהקמת מלון מרפא בעין בוקק

המלון ייבנה על ידי חברת סאן דרים, שבבעלות עיריית מוסקבה, וישתרע על שטח של כ- 16,000 מ"ר בעלות כוללת של כ- 100 מליון דולר. המלון יכיל כ- 240 חדרי סוויטות, שתי בריכות שחייה סגורות בשטח כולל של כ- 1,000 מ"ר, ספא בו 5 חדרי שירותי מרפא ומרכז רפואי משוכלל, אולם ישיבות, 2 מסעדות יוקרה ומנחת מסוקים

הודות למאמצי השיווק של משרד התיירות ומינהל מקרקעי ישראל, מלון חדש יוקם בעין בוקק, שבדרום ים-המלח. המלון ייבנה על ידי חברת סאן דרים, שבבעלות עיריית מוסקבה, וישתרע על שטח של כ- 16,000 מ"ר בעלות כוללת של כ- 100 מליון דולר. המלון יכיל כ- 240 חדרי סוויטות, שתי בריכות שחייה סגורות בשטח כולל של כ- 1,000 מ"ר, ספא בו 5 חדרי שירותי מרפא ומרכז רפואי משוכלל, אולם ישיבות, 2 מסעדות יוקרה ומנחת מסוקים.
המלון, שבנייתו תחל בחודשים הקרובים יגדיל את היצע חדרי המלון בים המלח – המגיע כיום לכדי כ- 4,000 חדרים.

שרת התיירות, רוחמה אברהם- בלילא, אמרה כי "מאמצי השיווק של משרד התיירות הפכו את רוסיה למדינת המקור ה- 3 בגודלה בתיירות הנכנסת לישראל. פעולתנו לקידום הקמת מלון הפאר הרוסי, נובעת מאינטרס לאומי וכלכלי לתפוס מקום מרכזי יותר על מפת התיירות הרוסית ולהגביר, במקביל, את היצע חדרי המלון בישראל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה כבר נרשם גידול של יותר מ- 100% בתיירות הרוסית לעומת אשתקד – עם כ- 230,000 תיירים ואין לי ספק כי הודות להחלטת הממשלה בדבר ביטול הצורך של התייר הרוסי להצטייד בוויזה כדי להגיע לכאן – אנו צפויים לגידול נוסף ומשמעותי ביותר – עד כדי 400,000 תיירים רוסים שיגיעו אלינו כבר במהלך 2009", אמרה שרת התיירות.

חברת סאן דרים היא בבעלות עיריית מוסקבה וחברת אינטרקונס קורפוריישן. הממשל המוסקבי יסבסד את חבילות הטיסה והשהייה במלון לכשיקום עבור תושבי מטרופולין. מוסקבה נמנית בין שלוש הערים העשירות בעולם כשתקציבה השנתי של העירייה לשנת 2008 מגיע לכדי 50 מיליארד דולר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר