עכשיו אפשר לטוס לסרילנקה (לשעבר ציילון)

יעד תיירות מתפתח. שמורות טבע, חופים, רכסי הרים ומרבצי אבני-חן. אנשי עסקים ותיירים מישראל כבר שם

טל תעופה המתמחה בייצוג חברות תעופה בינלאומיות, מייצגת מעתה בישראל את חברת התעופה של סרילנקה – SriLankan Airlinesותשווק את טיסותיה לתייר ולנוסע הישראלי, במסגרת קבוצה או בחבילות תיור למטייל העצמאי, לאחר מיעדי התיירות המתפתחים והמרתקים באסיה.

סרילנקה, האי הגדול (פי 3 מישראל בשטח, 19 מיליון תושבים) שמול החוף המזרחי של הודו, סבלה בעבר ממלחמות, אולם נחשבת כיום לארץ בטוחה, שענף התיירות בה הולך ומתפתח. סרי לנקה מציעה חופים ואזורים הרריים, שמורות טבע (פיל אסיאני וטיגריס) וערים בסגנון קולוניאלי-בריטי, מרבצים של אבני חן, מטעי תה ומקדשים הינדים ובודהיסטים. לא הרחק מסרי לנקה נמצאים האיים המלדיביים, אתר תיירות ונופש מפורסם בזכות עצמו.

חברת התעופה SriLankan Airlines מציעה טיסות מאירופה (פרנקפורט, פריס ולונדון) ישירות לקולומבו בירת סרילנקה, או שניתן לטוס באל על לבנגקוק ומשם בחברת התעופה של סרי לנקה לקולומבו ולאיים המלדיביים.מוצרי התעופה והתיירות של סרי לנקה נמכרים לציבור בארץ ע"י טל תעופה.

SriLankan Airlines מפעילה צי של מטוסים שכולם מתוצרת איירבוס, ומקיימת טיסות ליעדים רבים באירופה ובמזרח הרחוק. מיקומה הגיאוגרפי המיוחד של סרי לנקה מעניק לה מעמד תיירותי מיוחד של יעד תיירות ועסקים הנמצא באמצע הדרך בין מזרח למערב וסמוך לתת היבשת ההודית. בסרי לנקה פועלים אנשי עסקים ישראליים בתחומי החקלאות, אבני חן, כימיקלים ומים.

טל תעופה מייצגת בישראל את אמריקן איירליינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, קוונטאס (נתיבי אוויר אוסטרליים), קתאי פסיפיק ודרגון אייר (הונג קונג), אייר מאוריציוס, ומעתה גם את "סרילנקה נתיבי אוויר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר