עכשיו אפשר לסחוט עד הטיפה האחרונה – גם רימונים

איזה תענוג זה לשתות על הבוקר מיץ תפוזים סחוט טבעי… סמל לבריאות ואיכות חיים. אבל גם לאחר שעושים את ההחלטה לשנס מותניים ולסחוט במרץ, רבים מאתנו מגלים שהמאמץ לא שווה את החצי כוס שיוצאת עד שהמסחטה נשברת

סגולותיהם הרפואיות של פירות ההדר ידועות לכל: ויטמין C, חיסון טבעי- בריאות מרוכזת. כיום ידוע כי גם לפרי הרימון יתרונות בריאותיים מרחיקי לכת: הרימון עשיר בברזל, יעיל במניעת מחלות רבות, ביניהן מחלות לב וסרטן, מעכב תהליכי הזדקנות ועוד. אולם עד עכשיו לא היו בשוק מסחטות שאפשרו סחיטת רימונים. היום זה אפשרי.

מסחטת "Buffalo" מוצגת ע"י היבואנים כיחידה המשווקת בארץ שיכולה לסחוט גם רימונים, ומתאימה לסחיטה מקסימלית של כל פירות ההדר: פומלה, פומלית, תפוז מיץ, תפוז ענק, קלמנטינה, לימון, אשכולית וקלמנטינה נובה.

המסחטה עשויה מתכת יצוקה במשקל 11 ק"ג, ומצוידת במנגנון Super Push עם ידית ארגונומית המכוונת בהתאם לתנועות המפעיל. כל הגורמים הללו מאפשרים סחיטה קלה ופשוטה עד טיפת המיץ האחרונה.

המסחטה נוחה, פשוטה וקלה לשימוש, מתפרקת וקלה לניקוי. בסיסה מיוצב בעזרת 4 טבעות גומי למניעת תזוזה בעת השימוש, וניתן לרכוש אותה בשבעה צבעים שונים (כתום, סגול, צהוב, שחור, אפור) כך שניתן להתאימה למטבח בבית והיא משמשת ככלי דקורטיבי.

המסחטה משווקת בארץ על ידי חברת 'האחים שרון יזמות וסחר בע"מ' תחת המותג Buffalo (דגם FK-5015).

המחיר: 299 ש"ח.
ניתן לחלק ל-3 תשלומים של 99.66 ש"ח ללא ריבית והצמדה.

להשיג בחנות 'האחים שרון', רח. נחלת בנימין 113 ת"א.
מוקד הזמנות: טל. 03-6066663.
אתר החברה: www.buffalo.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר