עכשיו בישראל: יינות TBA אציליים של יקב HAFNER מאוסטריה

Trocken Beeren Auslese) TBA) הוא יין קינוח אצילי המופק מענבים ייחודיים ונבחרים בלבד, הנבצרים בסתיו כשהם יבשים כצימוקים, בעלי ריכוז גבוה ביותר של סוכר טבעי, ומקנים ליין רכות קטיפתית וניחוחות עשירים המוכרים ומוערכים בעולם

יבואנית היינות קלטא מביאה ארצה את היינות הזוכים הגדולים בקטגוריית המתוקים בתחרות TerraVino 2008 שנערכה בנובמבר האחרון באילת.
 
Trocken Beeren Auslese) TBA) הוא יין קינוח אצילי המופק מענבים ייחודיים ונבחרים בלבד, הנבצרים בסתיו כשהם יבשים כצימוקים, בעלי ריכוז גבוה ביותר של סוכר טבעי, ומקנים ליין רכות קטיפתית וניחוחות עשירים המוכרים ומוערכים בעולם.

בתחרות בלט במיוחד ה-TBA Chardonnay Barrique Grand Reserve משנת 2002 שגרף מדליית זהב כפולה, ובנוסף הוכרז כאלוף קטגוריית היינות המתוקים.
ה- TBA Chardonnay Baroque Grand Reserve 2002 הוא יין הדגל בין היינות האציליים של יקב HAFNER. הוא הופק מענבי שרדונה נבחרים שנבצרו בסתיו 2002, יושן 60 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי (Barrique), ומציג איזון בין אלכוהול וחבית.
היין מכיל 165 גרם סוכר טבעי לליטר, ומהווה תוספת ראויה לקינוחי איכות.
לאספנים: ניתן ליישון למשך מספר עשורים.
מוצע להגיש בטמפרטורה של 12°-14°.
תכולה: 375 מ"ל.  מחיר מומלץ לצרכן 175 ש"ח.

עוד יינות TBA מיקב HAFNER שזכו בקטגוריית המתוקים והגיעו במשלוח החדש לארץ:
• מדליית זהב ל- HAFNER TBA Chardonnay 2002.
• מדליית זהב ל- HAFNER TBA “Essencia” 1999, המתוק מבין יינות הקינוח של היקב, מופק מבלנד של ענבי שרדונה, שוירבה וריזלינג, ובעל רמת שיא של סוכר טבעי – 240 גרם לליטר.
• מדליית זהב כפולה בתחרות TerraVino 2006 – יין TBA שוירבה HAFNER TBA Scheurebe 2000.
כל היינות כשרים למהדרין ולפסח.

יקב Hafner מחבל Burgenland שבאוסטריה מייצר יינות בוטיק ייחודיים ואופייניים לאזור.
כל היינות (לבנים, אדומים מיושנים בחביות, ice-wine ו-TBA) הנם אורגניים ומופקים בשיטות העולם הישן.
"נוזל הזהב", כפי שמכנה היינן ובעל הכרמים והיקב יוליוס הפנר את היינות  שלו, "מופק אצלנו באמצעות ידע נרחב ביינות קינוח ייחודיים העובר מדור לדור ומאפשר לנו לייצא לעולם כולו, ועכשיו גם לישראל".

פרטים נוספים על יקב HAFNER והיינות המוצעים בארץ:
 
www.kelta.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר