עלה לאוויר אתר השמה חכמה לענף הבר, המסעדנות והאירוח

לאחרונה עלה לאוויר www.workoholic.co.il – אתר השמה המספק פתרונות כח אדם לענף המסעדנות, הבר והאירוח, כאשר מטרת האתר הינה לתווך בין דורשי העבודה לבעלי העסקים באמצעות ממשק נוח ופשוט להבנה, ולפתור את מצוקת כח האדם המתמדת בענף זה

לאחרונה עלה לאוויר www.workoholic.co.il – אתר השמה המספק פתרונות כח אדם לענף המסעדנות, הבר והאירוח, כאשר מטרת האתר הינה לתווך בין דורשי העבודה לבעלי העסקים באמצעות ממשק נוח ופשוט להבנה, ולפתור את מצוקת כח האדם המתמדת בענף זה.

האתר מספק שירותי השמה לכל עסק בתחום המזון והמשקאות: ברים ועסקי לילה, מסעדות, בתי קפה, מלונות, גני אירועים, חברות קייטרינג ושירותי בר, חברות הפקה ואירועים, ואפילו רשתות מזון מהיר.

ההשמה נעשית בשיטת אתרי דייטינג, כלומר מבוססת על עמודי פרופיל אישיים במקום קורות חיים.
לאתר יכולת לפלח ולהתאים בין פרופילים שונים, במטרה להציג בפני בעלי העסקים את כח האדם המתאים להם, ולהפך.

ב- Workoholic, בעלי העסקים הם אלו שמחפשים את דורש העבודה (אם כי תהייה תנועה גם בכיוון הנגדי).
דורש עבודה פותח ב- Workoholic עמוד פרופיל אישי ומותאם לענף, הכולל בין היתר: ניסיון בענף, זמינות, ניידות, תמונה, ואפילו אפשרות לסרטון קצר ובו ראיון אישי בו הוא מספר על עצמו.
לעמוד הבית שלו מקבל דורש העבודה פניות מבתי עסק שצפו בו, והמלצות מהאתר לבתי עסק מתאימים עבורו.
השירות עבור דורש העבודה הינו חינם.

גם בעל העסק מקים ב- Workoholic עמוד פרופיל הכולל את פרטי העסק שלו. באפשרותו לפתוח מספר סניפים ומשרות שונות עבור כל אחד מהם.
בהתאם להגדרותיו מקבל בעל העסק לעמוד הבית שלו פניות מדורשי עבודה והמלצות מהאתר לכח אדם מתאים עבורו. באפשרותו לצפות בפרופיל האישי של כח האדם המתאים לו, ולפנות אליו באמצעות האתר, באמצעות SMS, או לחשוף את מספר הטלפון הנייד במידה וברצונו להתקשר.
התשלום עבור שירותי האתר לבעל העסק הינו קבוע, ובאפשרותו לבחור מסלול חודשי, רבעוני, חצי-שנתי ושנתי.

בהמשך ישלב Workoholic בתוכו עדכונים חיים מהמתרחש בענף, אשר יופיעו בעמודי המשתמשים, כמו גם אפליקציות נוספות המצויות בשלב הפיתוח ומטרתן להעשיר את חווית הגולש באתר.

בין השותפים במיזם: בית הספר "זמן אמיתי", עפי גור ארי, חברת "ג'וב טוב", וחברת "הראשון בניקיון".

www.workoholic.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר