עלה לאויר הפורטל הישראלי הראשון לצרכנות ירוקה

בפורטל מגוון בתי עסק, ספקים, יבואנים ויצרנים של מוצרים ידידותיים לסביבה. בנוסף, הפורטל מציע חנות ירוקה מקוונת ותכנים משלימים בנושאי איכות סביבה שנכתבו ע"י מומחים שונים בתחום

נחנך פורטל אינטרנט ראשון מסוגו בישראל – getgreen, פורטל צרכנות ירוק המהווה מדריך לחיים ירוקים: www.getgreen.co.il

בפורטל מגוון בתי עסק, ספקים, יבואנים ויצרנים של מוצרים ידידותיים לסביבה. בנוסף, הפורטל מציע חנות ירוקה מקוונת ותכנים משלימים בנושאי איכות סביבה שנכתבו ע"י מומחים שונים בתחום.
המוצרים נבחנו על ידי צוות הפורטל, ונמצאו עומדים בסטנדרטים סביבתיים.

אם בעבר מוצרים ירוקים היו יקרים יותר, הרי שאחת המגמות הבולטות היום בשוק היא השוואת המחירים של המוצרים הירוקים למחיריהם של המוצרים המקבילים להם בשוק הרגיל. כיום ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרים, החל מחומרי ניקוי,מזון, בגדי תינוקות, קוסמטיקה אורגנית,אקססוריז, ריהוט ירוק, אתרי בילוי אקולוגי לכל המשפחה ועוד, במחירים השווים לכל כיס והחופפים בחלקם את המחירים של המוצרים המקבילים להם בשוק הרגיל.

פורטל getgreen הוקם על ידי שתי יזמיות צעירות, הילה רום (30) – עורכת דין, בעלת עבר עשיר בתחום הפיתוח העסקי והיזמות (תמונה עליונה),  ודנה צ'פניק (30) – מנהלת פרויקטים בתחום הפקת האירועים והמכירות 0תמונה תחתונה), האומרות כי  יוזמת הפורטל נוצרה מתוך רצונן לעודד את השינוי אשר התחיל להיווצר בהרגלי הצריכה של הישראלים ולסייע בכך למאמץ העולמי לשמירה על כדור הארץ.
במהלך חיפושיהן אחר תשובה לשאלה 'האם יש צרכנות ירוקה בישראל?', גילו השתיים כי בישראל, יש עשרות רבות של יצרנים וספקים של מוצרים ירוקים, וכי לכל מוצר או שירות 'רגילים' קיימת חלופה ירוקה אמיתית.

הפורטל מציע לגולשים את "האינדקס הירוק", מנוע חיפוש מתקדם דרכו אפשר למצוא מגוון עשיר של מוצרים, שירותים ובתי עסק ירוקים בארץ- בכל קטגוריה ובכל איזור. בנוסף, כל המפרסמים באינדקס מעניקים קופונים בלעדיים לגולשי getgreen. מדריך מלא של כל בתי העסק בישראל, המציעים מוצרים סביבתיים, ימליץ על מוצרים חדשים בשוק, ידרג את איכות המוצרים ויחשוף בפני הציבור הרחב את היתרונות הטמונים ברכישת מוצרים ירוקים. בנוסף, מציע הפורטל דרך מהירה וידידותית לרכישת מוצרים ירוקים באמצעות החנות המקוונת, ויספק לרוכשים מידע על המוצרים השונים. בפורטל ניתן יהיה להצטרף למועדון חברים אשר יקבלו באופן קבוע מידע על מוצרים חדשים, מבצעים ומידע סביבתי נוסף.

כמו כן,מציע הפורטל את מגזין 'החיים הירוקים' הכולל תכנים משלימים, כדוגמת טיפים, מדורי מומחים, המלצות וביקורות, אשר יכתבו דרך קבע על ידי אנשי מקצוע מתחומי עניין שונים. 

 www.getgreen.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר