fbpx

עלי גפן ממולאים בקוסקוס

6 מנותערכים תזונתיים למנה:קלוריות: כ- 135 חלבונים: 2.5 גר' פחמימות: 20 גר' שומנים: 4.5 גר' מרכיבים:12 יחידות עלי גפן טרייםכוס מיץ מעגבניות טריות טחונות1/3 שקית קוסקוס רגיל/ קוסקוס מלא2 שיני שוםצרור פטרוזיליה1 כף שמן זיתעגבניה חתוכה לפרוסותבצל חתוך לפרוסותאופן ההכנה:1. שמים את הקוסקוס בקערה, מוסיפים 2 כוסות מים פושרים ומשרים למשך כ 10 דקות (מסננים במידה ונשארו מים).2. מערבבים את הקוסקוס עם שמן הזית, ½ כוס מיץ עגבניות, השום, המלח והפלפל.3. חולטים את עלי הגפן הטריים ופורסים על משטח.4. ממלאים כל עלה גפן בתערובת הקוסקוס וסוגרים בצורת סיגר.5. מניחים בתבנית את פרוסות העגבניות והבצל, מעליהן מסדרים את עלי הגפן ויוצקים את רסק העגבניות שנותר. מתבלים במלח ופלפל ואופים בתנור למשך 40 דקות בטמפרטורה של 180 מעלות.
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
 

6 מנות

ערכים תזונתיים למנה:

קלוריות: כ- 135
חלבונים: 2.5 גר'
פחמימות: 20 גר'
שומנים: 4.5 גר'

מרכיבים:
12 יחידות עלי גפן טריים
כוס מיץ מעגבניות טריות טחונות
1/3 שקית קוסקוס רגיל/ קוסקוס מלא
2 שיני שום
צרור פטרוזיליה
1 כף שמן זית
עגבניה חתוכה לפרוסות
בצל חתוך לפרוסות

אופן ההכנה:
1. שמים את הקוסקוס בקערה, מוסיפים 2 כוסות מים פושרים ומשרים למשך כ 10 דקות (מסננים במידה ונשארו מים).
2. מערבבים את הקוסקוס עם שמן הזית, ½ כוס מיץ עגבניות, השום, המלח והפלפל.
3. חולטים את עלי הגפן הטריים ופורסים על משטח.
4. ממלאים כל עלה גפן בתערובת הקוסקוס וסוגרים בצורת סיגר.
5. מניחים בתבנית את פרוסות העגבניות והבצל, מעליהן מסדרים את עלי הגפן ויוצקים את רסק העגבניות שנותר. מתבלים במלח ופלפל ואופים בתנור למשך 40 דקות בטמפרטורה של 180 מעלות.


Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה

חדש באתר