עלמה זק ואלון נוימן בקמפיין גלידה שטראוס עד הבית

מהלך ענק עם לוגיסטיקה מורכבת וחמ"ל ממוחשב – פעם ראשונה בישראל. 10,000 חבילות בית של גלידת קרמיסימו מתנה יחולקו עד הבית, כל יום בעיר אחרת, במשך 10 ימים

עלמה זק ואלון נוימן הם כוכבי קמפיין גלידה שטראוס עד הבית – מהלך ענק עם לוגיסטיקה מורכבת וחמ"ל ממוחשב, כאשר פעם ראשונה בישראל מחולקות 10,000 חבילות בית של גלידת קרמיסימו מתנה עד הבית, כל יום בעיר אחרת, וזאת במשך 10 ימים  שהחלו ב- 17.6.

בכל ערב מוצג סרט הפרסום של קרמיסימו, ותושבי העיר שתצויין בפרסומת יוכלו לשלוח הודעת סמס עם שם וכתובת. 1,000 המסמסים שיעלו בהגרלה, יזכו לקבל גלידת קרמסימו משפחתית עוד באותו הערב באמצעות שליח, עד הבית במתנה.

מדובר במהלך ענק הכרוך בלוגיסטיקה מסובכת, מכיוון שמדובר בגלידה שלא פשוט לשנע אותה, והן בשל ההתחייבות של שטראוס להגיע לבתים עוד במהלך אותו הערב. לצורך הפרוייקט הוקם חמ"ל ממוחשב ומרכז לוגיסטי אשר במהלך עשרת ימי המבצע נודד ברחבי הארץ.

הפעילות מהווה המשך ישיר לקמפיין קרמיסימו רגעים של אהבה בכיכובם של הזוג עלמה זק ואלון נוימן. בפרויקט הושקעו כ- 4 מיליון ש"ח, והוא כולל פרסום טלוויזיה בערוצים 2 ו-10 ופעילות קד"מ.

חברת הקד"מ של גלידת שטראוס היא טרגט מרקט, העומדת מאחורי הקונספט הייחודי וההפקה הסבוכה של הפרויקט.
משרד הפרסום: ראובני פרידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר