על השולחן ישקיע כשני מיליוני שקל בפסטיבל "על השולחן לאוכל טוב"

הפסטיבל, שיערך בנמל ת"א בין ה-27 בפברואר ל-1 במרץ, יציע לקהל המבקרים סדנאות חוויתיות של מיטב השפים והקונדיטורים , הדגמות, מפגשים עם שפים, מסעדנים ומחברי ספרי בישול, מוצרים איכותיים לטעימה ורכישה, שוק איכרים הגדול בתחומו ועוד

על השולחן ישקיע כשני מיליוני שקלים ב"פסטיבל על השולחן לאוכל טוב": שלושה ימים של טעימות, סדנאות בישול, הדגמות, מפגשים עם שפים, מסעדנים ומחברי ספרי בישול, שוק איכרים הגדול בישראל, ומכירת מוצרים ייחודיים – הכול ברוח פסטיבלי האוכל הגדולים באירופה ובארצות הברית.

"תיאטרון על השולחן" ובו 400 מקומות ישיבה, יהווה את מרכז פעילות הפסטיבל, במסגרתו יזכו המבקרים במפגש חוויתי פרונטאלי עם מיטב השפים והקונדיטורים מעל בימת ענק , ביניהם: ירון קסטנבאום, ארז קוברובסקי, אבי שטייניץ, בני סיידא, בועז צאירי ושחף שבתאי, אורן גירון, איתמר דוידוב ועוד.

עוד במסגרת הפסטיבל , תתקיים לראשונה בישראל, תערוכת שמן הזית הישראלי, בחסות מועצת הזיתים. כל המוצרים בתערוכה ניתנים לרכישה במקום.

ברחבה הסמוכה להאנגר יוקם אוהל ענק (1000 מ"ר), בו ייערך שוק האיכרים הגדול בישראל ובו עשרות מציגים עם מיטב התוצרת הביתית.

אילן גור, מפיק הפסטיבל:". בפעם הראשונה בישראל, אנו מאפשרים לציבור הרחב להינות מאלטרנטיבה איכותית ועשירה כל כך. תמהיל המציגים והפעילויות המגוונות יעניק לחובבי האוכל חוויה צבעונית ומרגשת, תוך אפשרות נדירה של הצצה אל מטבחם של טובי השפים והקונדיטורים בישראל".

הפסטיבל יתקיים בין 27 בפברואר ל-1 במרץ, שלישי עד חמישי, בהאנגר 11 שבנמל תל אביב. הכניסה ליום של אירועים 39 שקל. שעות פתיחה: 11:00 עד 23:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר