עם הפנים לחו"ל: יקבי בנימינה מגדילים את היקפי הייצוא ומהשנה ישווקו גם לדנמרק, לפולין ולסינגפור

היקף הייצוא של יקבי בנימינה עומד היום על כ-20% מהמחזור. קונספט סדרת "יוגב" תורגם לאנגלית תחת הכותרת "Yogev – Our growers' wine!". צפי הייצוא לשנה הראשונה יעמוד על כ-80 אלף בקבוקים. היקף הייצוא לשנת 2007 יגדל ב-15% ביחס ל-2006

יקבי בנימינה מגדילים את היקפי הייצוא שלהם: לאחרונה הרחיב היקב את מספר המדינות אליהן מיוצאים יינות היקב, ומהשנה הצטרפו גם השווקים של דנמרק, פולין, וסינגפור לשווקים של ארה"ב, קנדה, צרפת, אנגליה, קוריאה ומדינות אחרות אליהן היקב מייצא כבר מספר שנים.

ביקבי בנימינה רואים בפריצה למדינות כגון דנמרק, פולין וסינגפור מהלך אסטרטגי ממעלה ראשונה, לאור העובדה שמדובר בשווקים בהם חשיבות כשרות היין היא נמוכה.
"כניסה לשווקים אלו מהווה ציון דרך חשוב בפעילות היצוא של היקב, מכיוון שאין המדובר בהתמקדות בצרכנים מקרב הקהילות היהודיות, הנוטים לצרוך יינות ישראלים בשל כשרותם, אלא חובבי יין, מסעדות מובילות וחנויות יין ואלכוהול מתמחות בהם ניתן לרכוש יינות איכות מרחבי העולם", מסביר יחיעם בן ארי סמנכ"ל היצוא של היקב.

יקבי בנימינה מרחיבים גם את סל הייצוא, והשנה, לאור ההצלחה בשוק המקומי, מצטרפת סדרת יוגב המיוצאת בשלב ראשון למדינות צפון אמריקה ומערב אירופה. מדינות אלו יקבלו את סדרת יינות יוגב, על ארבעה סוגיה: קברנה סובניון זינפנדל ("רוזה"), סובניון בלאן שרדונה, קברנה סובניון שיראז, וקברנה סובניון מרלו.

Yogev – Our growers' wine
ביקבי בנימינה השקיעו משאבים בתרגום הקונספט המקצועי של סדרת "יוגב", זאת מתוך כוונה להעביר את מסר הסדרה גם לשווקים בחו"ל: "יוגב" היא המילה העברית המקבילה לעובד אדמה, והיא באה כציון הוקרה לכורמים של יקב בנימינה, אשר עושים לילות כימים על מנת לספק ליקב ענבי יין באיכות הגבוהה ביותר. התרגום הנבחר הינו: "Yogev – Our growers' wine!". המקביל לסלוגן העברי "יוגב! יין מהכורמים!" על מנת לחזק את המסר אותו העבירו בשוק המקומי הושארו בגרסת הייצוא שמות הכורמים על התוויות האחוריות של היינות. כמו כן, לכל בקבוק יין יצורף ספרון קטן המסביר את מקור היין והסיפור העומד מאחוריו.

עוד מוסיף יחיעם בן ארי: "צפי המכירות בחו"ל לשנה הראשונה עומד על כ- 80 אלף בקבוקים. אנו מאמינים כי קונספט הסדרה – ההוקרה לכורמים – הינו קונספט גלובלי שרבים מצרכני היין יוכלו להזדהות עמו, גם מעבר לים. היקף הייצוא לשנת 2007 יגדל ב-15% ביחס ל-2006, תוך הרחבת מספר המדינות אליהם מייצא היקב".

מחיר בקבוק יין מסדרת "יוגב" בחנויות היין במנהטן יעמוד על כ-16 $. יינות בנימינה קיבלו ציונים גבוהים בקטגוריית ה-VALUE FOR MONEY בכל מבחני הטעימות שנערכו להם על ידי קניינים מחו"ל בכלל, ובאזור ארה"ב בפרט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר