קמפיין מיוחד וחדשני של פרוקטר אנד גמבל עולה ברחובות תל אביב באמצעות חברת JCDecaux – בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב יפו.
במסגרת הקמפיין ייעטפו 43 עמודים פריזאיים (עמודי רחוב) באופן מלא בדמוי האריזה של חטיף פרינגלס שזכה לאריזה חדשה. העמודים ממוקמים בצירים המרכזיים בתל אביב, כגון אלנבי, בן יהודה, דיזינגוף וקינג ג'ורג', כך שקשה יהיה שלא לראות את הקמפיין.
הקמפיין יעלה באמצעות זניטמדיה למשך 15 ימים. הקראיטיב הופק ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY. הקונספט לקמפיין גובש על ידי מחלקת JCDecaux Innovate אשר מקדישה את פעילותה לפיתוח פתרונות פרסום חוצות חדשניים, דינמיים ואינטראקטיביים.