ענקית הקמעונאות העולמית AS Watson השלימה הטמעת Zetes 3i Voice ברשתות בבריטניה

עד היום ציידה AS Watson כבר 270 מלקטי הזמנות בהולנד, פולין ובריטניה עם מערכות Zetes 3i Voice העובדות סימולטנית. החברה מאמינה בטכנולוגיה, ובודקת הטמעות נוספות באירופה ואף באסיה

Zetes, משלבת המערכות הפאן-אירופאית המובילה בזיהוי מוצרים ואנשים, השלימה את ההטמעה של פתרון הלוגיסטיקה הקולי שלה "3i Voice" עבור מחסני ההפצה ברשתות חנויות Superdrug ו- Savers בבריטניה של ענקית הקמעונאות העולמית AS Watson.

עד היום ציידה AS Watson כבר 270 מלקטי הזמנות בהולנד, פולין ובריטניה עם מערכות Zetes 3i Voice העובדות סימולטנית. החברה מאמינה בטכנולוגיה, ובודקת הטמעות נוספות באירופה ואף באסיה.

קול בבריטניה
המחסן המתקדם החדש של AS Watson, ששטחו יותר מ- 70,000 מ"ר בדנסטבל (בריטניה), פועל כמרכז ההפצה הראשי עבור כל הפריטים הנמכרים בחנויות Superdrug ו- Savers.
פתרון 3i Voice של Zetes מאפשר לחברה לייעל את פעילויות הליקוט והלוגיסטיקה שלה דרך האינטגרציה של טכנולוגיות זיהוי קול אלחוטיות עם מערכת ניהול המחסן הקיימת.
החוזה הנו הגדול ביותר של Zetes בריטניה עד היום לפתרון מבוסס-קול לאתר יחיד. הפרויקט בדנסטבל בא בעקבות פרויקטי Auto-ID מוצלחים רבים אותם הטמיעה Zetes עבור AS Watson.

Auto ID: להשיג שליטה אופטימלית על סחורות וזמן
לפני כשלוש שנים פנתה AS Watson ל- Zetes כדי שתפתח ותטמיע מערכת ניהול מלאי לחנות קמעונאית בכל חנויותיה באירופה.
Zetes פיתחה מערכת מבוססת על מסוף כף יד אלחוטי המאפשר עבודה ב- 16 מדינות שונות, כולל חלק מהרשתות הקמעונאיות של AS Watson באסיה-פסיפיק. עובדי חנוית ווטסון משתמשים במסופוניים עבור מגוון סוגי פעילויות לוגיסטיקה בחנויות, כמו קבלת או משלוח סחורות, בדיקת מלאים או הדפסת דפי עבודה.
אחרי 7 חודשים השיגה AS Watson החזר השקעה (ROI) מלא, על בסיס שיפור יעילות והפחתת טעויות.

כבר בעבר הסתמכה AS Watson על Zetes לציוד אחדים ממרכזי הלוגיסטיקה שלה בטכנולוגיית לוגיסטיקה קולית.
כפרויקט הערכה ראשון ב- 2004 התקינה Zetes את פתרון 3i Voice שלה במרכז הפצה של AS Watson בהולנד. מרכז זה, המתמחה בהעברה מהירה של סחורות במבצעים, נבחר בגלל תהליכיו הלוגיסטיים המורכבים. ע"י ביטול רשימות ליקוט על נייר – כ- 900 דפי עבודה בכל בוקר – השיג מרכז ההפצה החזר השקעה מלא בתוך 1.7 חודשים בלבד (90 מלקטים).
בעקבות הצלחה זאת החליטה AS Watson להתקין את הפתרון במחסן שלה בפולין (80 מלקטי הזמנות) וברשתות Superdrug ו- Savers בבריטניה (100 מלקטים).

"כמו כל מאמצי המיחשוב שלנו, אנו רואים פרויקטי Auto-ID כדרך לקשר את ניתוב הסחורות והאנשים למערכת ה- ERP המרכזית שלנו. היתרונות העיקריים שאנו מחפשים הם הגדלת יעילות, מספר מינימלי של טעויות – וחשוב ביותר עבור קמעונאי – שליטה אופטימלית על סחורות וזמן", אמר גריט-יאן סטינברגן, מנהל גלובלי של מערכות חנויות בקבוצת ה- IT של AS Watson. "עם העזרה של השותף האמין שלנו Zetes, אחד ממספר קטן של ספקים גלובליים שלנו, הצלחנו לממש כל אחד מיעדים אלה. בדיוק כמונו, הפילוסופיה של Zetes הנה לחשוב באופן גלובלי, דרך פתרונות סטנדרטיים, ולפעול באופן מקומי, דרך מספר הולך וגדל של חברות-בנות".

אודות AS Watson
AS Watson היא חטיבת הקמעונאות והצרכנות של תאגיד הענק האצ'יסון וומפואה מהונג קונג (הבעלים של פרטנר – אורנג' בישראל).
לאחר רכישת הקמעונאית הצרפתית הגדולה מאריונו ב- 2005 הפכה AS Watson לקמעונית מוצרי הבריאות והיופי הגדולה בעולם.
AS Watson פועלת ב- 37 שווקים ברחבי העולם ומעסיקה יותר מ- 98,000 עובדים. הרשת הקמעונאית שלה כוללת יותר מ- 7,700 חנויות המקיפות החל מרשתות בריאות ויופי, פרפורמריות וקוסמטיקה, דרך מוצרי מכולת, אלקטרוניקה ביתית, יינות, ודיוטי פרי.

אודות Zetes
ZTS, שהוקמה ב- 1984, הנה משלבת מערכות פאן-אירופאית מובילה המספקת פתרונות ערך מוסף בתעשיית הזיהוי האוטומטי (Auto-ID) עבור Goods ID ו- People ID. פתרונות אלה משמשים טכנולוגיות מתפתחות ובוגרות כאחד (ברקוד, זיהוי קול, RFID, כרטיסים חכמים, ביומטריקה) עבור אופטימיזציית הביצועים העסקיים של לקוחות פרטיים וציבוריים רבים במגזרי שוק רבים.
פתרונות Zetes מוטמעים במגוון תחומי פעילות: תעשייה, תחבורה, לוגיסטיקה, הפצה, בריאות, פיננסים, טלקום, ממשלה ושירותים ציבוריים.
מטה קבוצת Zetes ממוקם בבריסל, עם חברות בנות בבלגיה, גרמניה, צרפת, אירלנד, ישראל, ואיטליה, הולנד, פורטוגל, ספרד, שוויץ ובריטניה. Zetes מעסיקה כיום 550 עובדים, והכנסותיה המאוחדות ב- 2006 הסתכמו ב- 137.5 מיליון יורו. לפרטים נוספים: www.zetes.com.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר