ענק השוקולד הרשי דבק באסטרטגיה של קד"מ למרות הירידה במכירות

ענק השוקולדה 'הרשי' דבק באסטרטגיה הגורסת כי פרסום בנקודות מכירה בלבד יעיל יותר מחשיפה בכלי התקשורת ההמוניים, זאת למרות שאנליסטים תולים בגישה זו את המכירות הנמוכות יחסית ברבעון השלישי של השנה.
כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות חדשות.

הרשי הפחיתה את היקף הפרסום שעמד בשנת 2004 על 147 מיליון דולר, ל- 122 מיליון דולר בשנת 2005. מעריכים שהשנה יקטן היקף הפרסום בהתאם.
יחד עם זאת, השנה השקיע יצרן השוקולד 8 מיליון דולר בחלוקת דוגמיות של אחד המוצרים המאפיינים את הרשת: ה"נשיקות".

אנליסטים מאמינים כי אם התוצאות הכוללות של שנת 2006 יהיו נמוכות באופן משמעותי, תחזור הרשי לפרסם בטלוויזיה ובמדיה המודפסת.

התייחסות TRENDS: קיימת אכזבה גורפת בקרב מפרסמים מתוצאות החשיפה של פרסומות בכלי התקשורת ההמוניים. הפרסום "מתחת לקו" (BTL) אמנם מוכיח את עצמו, אך אינו יכול להוות תחליף חשיפה לקהל יעד רחב כמו צרכני שוקולד.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה