ענת הראל תהיה הדוברת המייצגת של דגני בוקר פיטנס

הראל תוביל את קמפיין יחסי הציבור והפרסום של החברה, ותמונתה תופיע על אריזות המוצרים כמייצגת מודל לאורח חיים מאוזן, המשלב קריירה ומשפחה עם ספורט ותזונה נכונה. הקמפיין בכ- 2 מיליון ש"ח

מנחת תוכניות "כושר ואושר" בערוץ 2 ומאמנת הכושר המובילה, ענת הראל, היא מעכשיו "גברת פיטנס": הדוברת המייצגת של סדרת דגני הבוקר "פיטנס", מבית נסטלה, המשווקים בישראל על-ידי חברת אסם.

ייצוג פיטנס ע"י ענת הראל יתבטא בהצבתה בחזית קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של המוצר – הראל תופיע במסגרות שונות ותערוך פעילות הסברה של הסברה בנושאי כושר גופני, תזונה נכונה ואיזון סגנון החיים. קמפיין ראשון אותו תוביל יעלה על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון.
כמו כן תופיע תמונתה על כל אריזות דגני "פיטנס" ו"פיטנס פירות" המשווקים בארץ.

מינוייה של הראל כדוברת המוצר הינה מהלך אסטרטגי ראשון מסוגו המתבצע על ידי נסטלה בישראל. לראשונה בתולדות המוצר, אישרה הנהלת החברה העולמית מהלך של מינוי דובר מקומי להובלה השיווקית של המוצר. כמו כן, לראשונה אישרה החברה שימוש בתמונתה של דוברת מוכרת על גבי האריזות של דגני פיטנס, שעד כה השתמשו בדמות של אישה בלתי מזוהה.

דגני הבוקר של נסטלה רשמו ברבעון האחרון גידול של 33% בנתח השוק. זינוק זה נירשם בעיקר בעקבות השקת דגני פיטנס פירות ודגני מולטי ציריוס. נתח השוק של נסטלה, בכלל קטגוריית דגני הבוקר, עומד כיום על 20.3% וממצב את החברה במקום השני בקטגוריה (נילסן, כספי, מרץ 2006).

סדרת דגני הבוקר פיטנס
דלת שומן, ועשירה בערכים תזונתיים. הדגנים עשויים חיטה מלאה ואורז, וכוללים גם דגנים בשילוב פירות אקזוטיים. הם מציעים יתרונות תזונתיים משמעותיים לעומת דגני בוקר רגילים: רבע מאחוזי השומן, פי 2 ריכוז ברזל, 50% יותר חומצה פולית וויטמין C ופי 3 כמות סידן. כל אלו חיוניים לגוף האשה ותורמים לבריאות תקינה המאפשרת ליהנות מאורח חיים פעיל. דגני בוקר פיטנס בשילוב פירות, כוללים מגוון עשיר של פירות, ביניהם: פאפאיה, פלחים פריכים של תפוח, חמוציות, אננס, צימוקים מתוקים וקוקוס קלוי.

קרדיטים:

חטיבת החטיפים ודגני הבוקר של אסם:
מנכ"ל – נילי צור
מנהלת שיווק – אילת תורן
מקאן אריקסון:
מנהלת קריאייטיב: סיגל עבודי
ארט: יפעת שלזינגר
קופי: אלדד וינברג
סמנכ"ל לקוחות: יעל ברזם
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
סמנכ"ל אסטרטגיה: אלון ברנר
פלנרית: רותי שבת
סופרוויזר: רובי ברזני
תקציבאית: קרני צברי
בימאית: נירית ירון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר