ענת לוי רושנסקי תחליף את שלום בלייר כמנכ"ל יקבי רמת הגולן

במהלך 10 שנות פעילות כמנכ"ל הכפיל שלום בלייר את פעילות היקב במונחים של ייצור, מכירות ומספר עובדים. ענת לוי רושנסקי הציגה הישגים מרשימים בתפקידה כמנכ"ל חברת-הבת של היקב בארה"ב וכמנהלת אגף השיווק והמכירות

ענת לוי רושנסקי מונתה לתפקיד מנכ"ל יקבי רמת הגולן, והיא י תחליף את שלום בלייר אשר שימש ב-10 השנים האחרונות כמנכ"ל היקב, ויפרוש לאחר 10 שנות פעילות עניפה – מסתבר כי זהו המקסימום האפשרי על פי תקנון הניהול של היקב.

ענת, המתגוררת בראש פינה, הייתה בשלוש השנים האחרונות כמנכ"ל חברת הבת האמריקאית של היקב, "ירדן אינק", הפועלת בארה"ב ועוסקת ביבוא יינות, שיווק ומכירות בארה"ב. בתפקידה הקודם ניהלה לוי-רושנסקי את אגף השיווק והמכירות של יקבי רמת הגולן.

מנכ"ל היקב, שלום בלייר, אומר: "לענת ותק של 9 שנים בעבודה ביקב. במסגרת תפקידה כמנכ"ל חברת הבת "ירדן אינק" הצליחה להכפיל את המכירות לארה"ב ולהעבירה מהפסד לרווח. קודם לכן הקימה לוי-רושנסקי את מערך המכירות וההפצה ואת מערך ההדרכה של היקב, והיתה אחראית לבניית האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של היקב כמו גם לניהול השיווקי של המותגים השונים – כל זאת בהצלחה רבה".

ד"ר שמעון רביד, יו"ר מועצת המנהלים של יקבי רמת הגולן, מוסיף: "אני מברך את ענת על הישגיה הקודמים ביקב, ומאמין שאלו מהווים אינדיקציה למה שהיא תצליח לעשות עכשיו כמנכ"לית יקבי רמת הגולן".

בהתייחסו לפרידה משלום בלייר, אמר רביד: "אנו מברכים את שלום בלייר עם סיום קדנציה מוצלחת של 10 שנים כמנכ"ל יקבי רמת הגולן. בתקופתו של שלום היקב המשיך בהצלחותיו, ויותר מהכפיל את היקף הפעילות של היקב במונחים של ייצור, היקף מכירות ומספר עובדים, תוך שהוא ממשיך להוות הסמן הימני והמוביל לייצור יין איכותי.

ענת לוי רושנסקי תיכנס לתפקידה החדש בחודש ספטמבר השנה, ועד אז תעבוד בחפיפה עם שלום בלייר.


וברכות מ"אכול ושאטו": לשלום ידידנו היקר, המון הערכה על פועלך למען ענף היין בישראל בכלל, וכמובן עבור יקבי רמת הגולן. לענת: הצלחה רבה בתפקידך המאתגר ורב המשמעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר