עסקיות בבטי פורד – בלי מנות פלצניות

לאחר שמימון הארוחות של עובדי החברות באזור נחתך בדרמטיות, נאלצו הבעלים לחתוך את התפריט ולהציע אפשרויות זולות יותר. "יצאו המנות הפלצניות", אומר השף והבעלים זיו בן צבי

המיתון כבר כאן, ללא ספק, והמתחולל בענף המסעדות הוא העדות הטובה ביותר לכך. אם הן לא נסגרות, הרי שחלק גדול מהמסעדות מכניסות לתפריט מנות חדשות וזולות, או לחילופין מוציאות מחדש תפריטים נוחים יותר לכיס.

כך קורה גם לביסטרו בר בטי פורד השוכן בנחלת בנימין, תל-אביב. לאחר שמסעדות רבות ששכנו ברחוב נסגרו באחרונה, בהן אורקה המפורסמת, בעליה החדשים יחסית (מזה שנתיים) של בטי פורד עושים מאמצים להישאר.

המאמץ הגדול הוא קודם כל בעסקיות. לאחר שמימון הארוחות של עובדי החברות באזור נחתך בדרמטיות, נאלצו הבעלים לחתוך את התפריט ולהציע אפשרויות זולות יותר. "יצאו המנות הפלצניות", אומר השף והבעלים זיו בן צבי.

תפריט העסקיות החדש כולל שורה של מנות שמחיריהן בין 35 ל- 39 ₪, וכל אחת מהן מוגשת עם לחם הבית, טחינה וזיתים. בין המנות: גולש בשר ביין אדום, ציר בקר וירקות שורש על מצע אורז מאודה; BOSTON WINGS ברוטב אסיאתי מתוק חריף; פנה קוביות בטטה עם בזיליקום, שמנת ובצל ירוק; ופנה בולונז מבשר כבש.

בצד תפריט עסקיות זה פועל תפריט מעט יותר יקר, המציע מנה עיקרית עם מנה ראשונה במחירים הנעים סביב 40 ₪ ומעלה, וכן אופציה לבחור בין מנות יקרות יותר אליהן, מצטרפת מנה ראשונה תמורת תוספת של 6 ₪.

הבחירה שלנו היתה הפעם מתפריט העסקיות היקר יותר. הלכנו על מיקס גריל (56 ₪), שכלל הרבה מאוד תפוחי אדמה אפויים, מהטובים ביותר בטעמנו עד היום; נקניקיה ארוכה; שיפוד אנטריקוט ושיפוד פרגית.
במבט ראשון יש מעט בשר במנה, אם כי המלצר הסביר כי מדובר ב- 250 גרם בסך הכל. היינו סקפטיים, אבל אחרי הכל הבנו כי הוא צודק – שבענו עד מאוד ממנה.
יחד עם המיקס וללא תוספת תשלום קיבלנו כמנה ראשונה סלט ירוק טרי, שכלל חסה, עלים ירוקים, רצועות פלפל, גזר ומעט עגבניות, וכן רוטב עדין שהשתלב היטב.

במקביל בחרנו סלט עוף קליפורניה (42 ₪). זהו למעשה אותו הסלט שקיבלנו כמנה ראשונה, אך בכמות גדולה יותר ובתוספת של אגוזי מלך, רצועות עוף צלויות, מתובלות במידה וטעימות. באופן מעט מוזר, למרות העובדה שהיה רוטב בסלט, קיבלנו בצד הסלט תוספת רוטב, עליה ויתרנו כמובן. כמנה ראשונה קיבלנו בתוספת של 6 ₪ מרק ירקות ביתי, עשיר בירקות, חם, מזין וטעים.

שתי העסקיות שהזמנו היו טעימות ומשביעות. אפשר כמובן להסתפק בתפריט הזול יותר, שמגיע ללא מנה ראשונה, ולצאת מסופקים.
עד שיעבור זעם המיתון העולמי, בטי פורד היא בחירה מספקת לכל מי שמכור לאוכל טוב.

בטי פורד
רח' נחלת בנימין 48 ת"א
טל. 03-5100650
כל השבוע 12.00-03.00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר