עסקיות ב- SEATARA – לא זולות אבל משתלמות

זה הביקור השלישי של שחר בן פורת במסעדה, וגם הפעם התפעל מהמנות שיצר השף יניב אבן. אך הפעם החידוש אינו כל כך במנות עצמן, כמו בתפריט העסקיות החדש

למסעדת SEATARA יש נתוני פתיחה מצויינים, והעיקרי שבהם הוא המיקום. שנוי במחלוקת ובכל זאת מיוחד – פרויקט המגורים סי אנד סאן, קרוב מאוד לחוף הים. המשמעות היא שבמרבית המקומות במסעדה, ובייחוד במרפסת הגדולה, יש נוף לים התיכון. כשמגיעים לשם ביום חורף סוער, אפשר ליהנות מנוף מרהיב במיוחד.

התפאורה בתוך המסעדה תורמת גם היא לחווייה. עיצוב יוקרתי המתאים למיתוג של הקומפלקס, כמו גם לקהל היעד העיקרי של המסעדה – אנשים שיש להם כסף או כאלה שרוצים שנחשוב שיש להם. וכמובן, מי שאוהב אוכל טוב.

זה הביקור השלישי שלנו במסעדה, וגם הפעם התפעלנו מהמנות שיצר השף יניב אבן. אך הפעם החידוש אינו כל כך במנות עצמן, כמו בתפריט העסקיות החדש.

התפריט מוגש בימים ראשון עד חמישי בשעות 12:30 עד 17:00. כמו כל תפריט עסקי ממוצע, מקבלים בהזמנת מנה עיקרית גם מנה ראשונה ושתייה (קלה, חמה, קאווה, בירה מהחבית, או כוס יין בתוספת 24 ₪), כמו גם האפשרות להזמין קינוח תמורת 20 ₪.

המחיר נקבע על בסיס המנה העיקרית, וזה אינו זול, כאמור – בין 95 ₪ ל-115 ₪. עם זאת, בהתחשב במחירים הקבועים של המסעדה ובאיכות האוכל, זו השקעה ראויה.

מה כולל התפריט? שני סוגים של סלט ירקות, מרק היום, קלאמרי על הפלנצ'ה ושרימפס ברוטב – אלה חלק מהמנות הראשונות. אנחנו הזמנו סלט ירקות קצוץ עם טחינה, אשר היה קצוץ כמצופה, טרי וטעים, עם טחינה טובה. מרק הפטריות היה מרק היום, והוא הגיע חלקו מחית וחלקו עם חלקי פטריות, עם קצף חלב שסיפק מידה של רעננות למרק החורפי העשיר.

בין העיקריות תמצאו ריזוטו פטריות יער ופרמז'ן והמבורגר סיטארה וצ'יפס בקבוצת 95 השקלים, פילה דג בתבשיל מרוקאי וקבב טלה עם טורטיה חמה בקבוצת ה-105 ₪, ודניס שלם ממולא בעשבי תיבול וקדירת פירות ים ב-115 ₪. כפי שהבנתם כבר, עיקר המנות מגיעות מהים, הקרוב כל כך.

מבין העיקריות ניסינו את הדניס השלם, שנצלה באופן ששמר על העסיסיות שלו. עשבי התיבול והבצל הכבוש השתלבו היטב במנה, מבלי לטשטש את טעם הדג. המנה השנייה שביקשנו היה פילה סלמון עם ירקות ירוקים; מנה השייכת לקבוצת ה-105 ₪. הדג נעשה כמו שביקשנו – מדיום רייר, באופן ששמר על עסיסיות בשר הדג שהוקפץ עם מגוון ירקות ירוקים ורוטב סויה, ג'ינג'ר ושום שהשתלב יפה עם שאר הרכיבים. התוצאה היא מנה מספקת, משביעה, המתאימה גם לעונת הקיץ הודות לקלילותה.

המסקנה? המחירים בסיטארה אינם זולים, אך העסקיות הופכות את הארוחה למשתלמת יותר. למרות שלא בטוח שלקהל היעד העיקרי של המקום, המחיר ממש משנה.

SEATARA
רח' רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן,  תל אביב
טל. 03-6996633
א'-ו' 08:30-00:00, שבת 09:00-00:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר