עסקיות חדשות במסעדת PEKING הסינית של מתחם יד חרוצים

החל מהשבוע הקרוב תציע מסעדת פקין יד חרוצים עסקיות צהריים חדשות ומשתלמות במיוחד בנוסף למבחר העסקיות המוצעות בה כעת, כגון: תפריט טעימות סיניות ב- 38 שקל לסועד, תפריט צהריים של מרק ב- 38 שקל, תפריט טעימות דים סאם של 9 סוגים ב- 49 שקל ועוד

החל מהשבוע הקרוב תציע מסעדת פקין יד חרוצים עסקיות צהריים חדשות ומשתלמות במיוחד בנוסף למבחר העסקיות המוצעות בה כעת, כגון: תפריט טעימות סיניות ב- 38 שקל לסועד, תפריט צהריים של מרק ב- 38 שקל, תפריט טעימות דים סאם של 9 סוגים ב- 49 שקל ועוד.

תפריט העסקיות החדש יציע גם צהריים של נודלס במחירים הנעים בין 25 שקל ועד 42 שקל, עם מנות כגון פאד-תאי, נודלס עם חזה אווז צלוי, נודלס תאילאנדי עם חלב קוקוס עוף וירקות, נודלס בסגנון בנגקוק ועוד.

כמו כן, יוגשו גם עסקיות חדשות על בסיס אורז ב- 33 שקל עם מנות כמו עוף בלימון וג'ינג'ר על מצע אורז לבן, שיפודי עוף סאטה על מצע אורז לבן, ירך עוף בסויה וצ'ילי על מצע אורז לבן, ואורז מוקפץ עם עוף, בייקון, ואווז בתוספת ירקות.

מסעדת פקין –יד חרוצים קיימת מזה 8 שנים ומציעה מטבח אסייתי עילי, שירות מוקפד ואווירת צ'יל אאוט עכשווית. כל מנות הצהריים מוגשות עם חמוצים סיניים ושתייה קלה. מוגש בין השעות 12:00- 17:00 בימים א'-ה' לא כולל ערבי חג.

PEKING- יד חרוצים
יד חרוצים 13 תל-אביב. 03-6396887.
כל יום מ- 12:00 עד 23:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר