עסקיות צהריים חדשות בימי שישי במסעדת לילית

תפריט הקיץ החדש בלילית מציג מטבח ישראלי מודרני כשר במיטבו. בשנתו הרביעית במסעדה, ממשיך השף עומר בן גל ליצור מנות שמורכבות מחומרי גלם עונתיים, ממיטב התוצרת המקומית

תפריט הקיץ החדש בלילית מציג מטבח ישראלי מודרני כשר במיטבו. בשנתו הרביעית במסעדה, ממשיך השף עומר בן גל ליצור מנות שמורכבות מחומרי גלם עונתיים, ממיטב התוצרת המקומית.

להלן הצצה לתפריט
ראשונות: מרק מינסטרונה קייצי עם חמציץ, אספרגוס ונענע (28 שקל); סביצ'ה בורי עם חציל בלדי קלוי (42 שקל); ברוסקטה של חלקי פנים מזוגגים בציר בקר עם טחינה ועגבניות (46 שקל).

עיקריות: שיפודים של פילה בקר במיסו מתוק (88 שקל);פרגיות עם קארי ירוק וסלט מלפפונים אסייאתי (56 שקל); פסטה עם במיה אספרגוס קישואים בלדי ועגבניות (58 שקל); "לאפה של לילית" שאוורמה עגל עם חצילים בלדי, עגבנייה וסלט זעתר (69 שקל).

קינוחים: מרק צונן של טפיוקה וקוקוס עם אננס וליצ'י מסוכרים (26 שקל); סברינה עם נקטרינות, קרם שקדים ורום (32 שקל); טרוף אפוי (36 שקל).

וגם, לראשונה לילית מגישה עסקיות צהריים גם בימי שישי. העסקיות יוגשו בימים א-ה בין השעות 12:00 – 18:00, ו'- (12:00-16:00). מחיר העסקית נקבע בהתאם למנה העיקרית.


רקע – פרויקט על"ם
מסעדת לילית שייכת לעמותת על"ם ומעניקה הכשרה מקצועית לבני נוער בסכון. בני הנוער עוברים הכשרה קולינרית מקיפה במטבח של לילית במשך למעלה משנה ורוכשים מקצוע. במקביל, הם מקבלים יעוץ, טיפול והכוונה. עד היום, כ- 60 בני נוער סיימו את הפרויקט. רבים מהם עובדים במסעדות המובילות בישראל.

לילית
דפנה 3 (בית אסיה)
טלפון: 6091331
ימים ושעות פתיחה: א-ה 12:00 עד חצות
החל מחודש יוני לילית תהיה פתוחה בימי שישי בשעות הצהריים עד כניסת שבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר