עסקית ב- OM עם ההיי-טקיסטים של הוד השרון

בהמתנה לאורחי המתעכב, אני מביט מסביב ורואה ש- OM היא משכן חביב של עובדי היי-טק שסועדים בה צהרים. איפה יש היי-טק במרכז הוד השרון? מסתבר שהם מגיעים מאזור התעשייה נווה נאמן באזור. אין ספק: OM שווה נסיעה

OM – מסעדתה של השפית המיניאטורית (במידותיה, לא ביכולתה הקולינרית) איילת אור, ממוקמת במרכזון מסחרי חבוט משהו, סגנון של פעם, בהוד השרון.

המסעדה בנויה מחדר פנימי בו ממוקם גם הבר, ובחוץ מרפסת סגורה סטייל חממה. הריהוט: שולחנות וכסאות פשוטים, אפילו לא זהים – אם באופן אקלקטי ואם במכוון.

מאחר וארוחתנו הייתה בשעת צהרים, בחנו את תפריט העסקיות בו תוכלו לבחור ארוחה (מנה ראשונה ועיקרית) ב- 44, 54 או 78 ₪, כאשר יש גם מנות הדורשות תשלום נוסף.

בהמתנה לאורחי המתעכב, אני מביט מסביב ורואה ש- OM היא משכן חביב של עובדי היי-טק שסועדים בה צהרים.
איפה יש היי-טק במרכז הוד השרון? מסתבר שהם מגיעים מאזור התעשייה נווה נאמן באזור. אין ספק: OM שווה נסיעה.

על פי המנה העיקרית בחרנו בתפריטים ב- 78 שקל וב- 54 שקל. מנות הפתיחה שלנו היו מרק עדשים דשן עם דלעת, כוסברה וגזר – חם וטעים; ופטה כבד מוצלח ביותר ומתובל כיאות, שנאכל עד הביס האחרון יחד עם ריבת השזיפים שליוותה אותו. את המנות ליוותה כיכר לחם טרי וחמים, מאפה הבית.

המנה העיקרית ב- 78 שקל הייתה פילה דג בס צרוב (היטב), ביין לבן ולימון עם רוטב חמאה אדומה, על קרם כרובית (מדהים) עם ברוקולי מוקפץ בשמן זית ומרווה.

אורחי הצנוע ממני, שהסתפק בארוחה של 54 שקל, נהנה מנתחי סינטה במרינדה של נענע טרייה, שמן זית, שום וצ'ילי, על סלט חסה וארוגולה עם רוטב וינגרט.

יחד עם קוקה קולה, סן פלגרינו ואספרסו כפול, שילמנו 162 שקל (לא כולל שירות).
העסקית של OM ומקרא התפריט המלא של המסעדה, בהחלט מעוררים רצון לבקר במקום פעם נוספת לארוחת ערב.
לא רק להיי-טקיסטים מגיע ליהנות.


OM
רח' בני ברית 4 הוד השרון
טל. 09-7405853
www.rest.co.il/om

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר