עסקית סימפטית בקזנקי

ביציאה ראינו חבורה של שלוש נשים חוגגות על מנות גדושות של קלמרי ושרימפס מטוגנים בבלילת טמפורה, והן נראו מרוצות ביותר. לא נשמעו קולות מחאה גם מהסועדים האחרים על פניהם חלפנו במעבר ממקומנו בקצה הבר

קזנקי (Kazanki) יש שתיים – אחת בתל-אביב ברחוב הארבעה, והשניה בהרצליה פיתוח, ממש בפינת רחוב שנקר באזור התעשייה.
בשתיהן מככבים פירות הים, ואחד ההבדלים הנו בכך שהכניסה למסעדה בהרצליה – המרווחת ונוחה יותר מאשר אחותה הבכורה בתל-אביב, הנה דרך חנות יין של המסעדה; בבחינת "קחו בקבוק יין, שלמו פחות ותהנו יותר". עוד טאץ' של התחשבות בבר השרימפס והקלמרי הסימפטי, שנותן תמורה יותר מאשר מלאה לכסף הלא רב שמשלמים בו עבור מנות שבמקומות אחרים מחירן עד כפול.

כך, עסקית לשניים בקזנקי תל-אביב עלתה לנו 110 ₪ לפני תשר שניתן ברצון למלצר הבר החביב, והגיע לא פחות למלצרית המקסימה הלומדת שנה שלישית ביוטכנולוגיה באוניברסיטת באר שבע.

את הארוחה שלנו פתחנו בשני מאזטים אותם חלקנו, הכלולים בעסקית: שני קבבוני דגים על מקלות קינמון עם רוטב טחינה, וקערית גדושה בכרובית מטוגנת חמצמצה – מצוינת. מנה נאה גם בגודלה.
המנות עיקריות שלנו היו שרימפס בחמאה ולימון עם אורז לבן בצד; ושרימפס בנוסח אסיה חריף על אורז עם ירקות. שתי מנות טעימות מאוד.
את אלה ליווינו בשלושה בקבוקי דיאט ספרייט/קולה, וההנאה הייתה רבה.

ביציאה ראינו חבורה של שלוש נשים חוגגות על מנות גדושות של קלמרי ושרימפס מטוגנים בבלילת טמפורה, והן נראו מרוצות ביותר. לא נשמעו קולות מחאה גם מהסועדים האחרים על פניהם חלפנו במעבר ממקומנו בקצה הבר.

גם מפת האלכוהול של קזנקי נראית מעניינת – יינות, בירות ואלכוהולים אחרים. אין ספק ששווה לדגום את ההיצע באופן רחב ומפורט יותר, ואכן נעשה זאת.


קזנקי
תל-אביב, רח' הארבעה 18, טל. 03-5610830
הרצליה פיתוח, רח' שנקר 2, טל. 09-9586688

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר