עסקית ערב בווקי טוקי: עסקה משתלמת

את העסקיות החדשות אפשר לסכם בכך שזו הצעה משתלמת כספית, כך אפשר ליהנות מארוחה מלאה בלי להוציא הרבה כסף. צריך לשפר עוד את ביצוע התפריט בפועל, אך בסך הכל מקבלים כאן תמורה יפה למחיר

עסקיות ערב הן קונספט שלרוב נמצא במסעדות פריפריאליות, כזה שמנסה לשכנע אנשים להיכנס לרכב ולנסוע גם כשחושך, רחוק ואולי קר. אבל כשהמסעדה האסיאתית התל אביבית השיקה תפריט של עסקיות ערב, הבנו מיד מדוע.

המיקום של המסעדה, שתי דקות הליכה מצומת מעריב, מביא הרבה לקוחות במהלך היום, אך בערב, כשהמשרדים נסגרים, תושבי השכונה אינם מספיקים למלא את המקום. מה עוד שרחוב לינקולן בו היא ממוקמת, עדיין לא הפך למוקד קולינרי שמביא אליו אנשים, למרות הסמיכות לקפה "התחתית". לכן אמורה ההצעה העסקית לעשות את הקסם ולהניע אותנו לכאן.

ייאמר לזכות המסעדה, שהחלפת הבעלים והשף עשתה למקום טוב. היינו כאן כשהמסעדה נפתחה, והעובדה שאנו גרים בקרבה כה גדולה אליה, הביאה אותנו לאכול כאן עוד כמה וכמה פעמים. כך אנו יכולים לומר בבטחה כי חל שיפור משמעותי באיכות האוכל מאז השינוי. זו עדיין מסעדה אסיאתית-ישראלית, כלומר כזו המתאימה את המטבח האסיאתי לחך הישראלי ולא להיפך, אך כיום היא מתחרה ישירה באיכות שלה במסעדות אחרות, דוגמת הסושיה וריבר.

מה התחדש בתפריט העסקיות? קודם כל מדובר בארוחה הכוללת מנת פתיחה, מנה ראשונה, מנה עיקרית וכוס למברוסקו או קאווה, המוצעת בשלוש רמות מחיר שונות: 69, 79 או 89 שקלים, ומוגשת בכל יום אחרי 18:00 ובמהלך כל סוף השבוע.

אנו בחרנו בתפריטי 69 ו- 89 שקלים, והתחלנו עם מנות פתיחה: מרק היום, שהיה באותו יום מרק אפונה עם ג'ינג'ר, שנתן למרק טוויסט אסייתי חביב; ומרק מיסו טעים המשלב ציר דגים עם מיסו אדום, סויה, אצות וואקמה, טופו ובצל ירוק.

מהמנות הראשונות ניסינו את סלט הוואקמה. כלומר אצות וואקמה, מלפפון, ג'ינג'ר כבוש, סויה ושמן שומשום, שילוב שצריך מאוד לאהוב אצות כדי ליהנות ממנו. כרובית טמפורה – מנה ותיקה ומוכרת, המשיכה להיות חביבה. אמנם הטמפורה עבה יחסית, אך השילוב עם רוטב צ'ילי מתוק, חמאה ושמן צ'ילי, עובד טוב עלינו.

מתפריט 69 השקלים נבחר הקומבו ווג'י: 8 יחידות מאקי אבוקדו, 8 יחידות רול צמחוני אינסייד-אאוט: טאמגו, קמפיו, אושינקו, בצל ירוק וגזר עטוף באבוקדו, ניגירי אבוקדו וניגירי טמאגו. האורז טרי, כמו גם הירקות השונים, והמגוון מעניין מספיק ויזואלית וקולינרית, אם כי היינו מעדיפים לקבל קצת יותר ירקות וקצת פחות אורז.

מתפריט 89 השקלים הלכנו על בורגר יפני – שלוש לחמניות באן עם כרוב לבן, רוטב צ'ילי וואסבי וכוסברה, וקציצה של 60 גרם בכל אחת מהן, וכל זה בצד אורז לבן. זה המקום היחיד שהייתה בו אכזבה: הלחמניות נצרבו על הפלנצ'ה, כך שאיבדו את הלחות שלהםן בעוד הבשר נעשה וול דאן וגם הוא התייבש. כך שעם כל הכבוד לרוטב הטעים, המנה בסופו של דבר יבשה מדי באופן בו הוגשה לנו.

את העסקיות החדשות אפשר לסכם בכך שזו הצעה משתלמת כספית, כך אפשר ליהנות מארוחה מלאה בלי להוציא הרבה כסף. צריך לשפר עוד את ביצוע התפריט בפועל, אך בסך הכל מקבלים כאן תמורה יפה למחיר.

Woki Toki
רח' לינקולן 11 תל אביב
טל.03-654-7778

א'-ה' 12:00-00:00, ו' 10:00-23:00, שבת 11:00-23:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר