ערוץ האוכל הישראלי עולה לאוויר ב-11 ביוני

חברת ענני תקשורת, תשיק ב-11 ביוני את ערוץ האוכל הישראלי. הערוץ, הינו למעשה מיזם הטלוויזיה הקולינרי הגדול ביותר שנעשה אי פעם בישראל. סלוגן הערוץ: "ערוץ האוכל – מוסיפים טעם לחיים" והוא יעלה באפיק 27 ב-yes ובערוץ 32 ב-HOT

חברת ענני תקשורת, תשיק ב-11 ביוני את ערוץ האוכל הישראלי. ערוץ האוכל הוא למעשה מיזם הטלוויזיה הקולינרי הגדול ביותר שנעשה אי פעם בישראל. סלוגן הערוץ: "ערוץ האוכל – מוסיפים טעם לחיים" והוא יעלה באפיק 27 ב-yes ובערוץ 32 ב-HOT.

מחירו הסופי של הערוץ טרם נקבע סופית, אולם על פי הערכות מחירו של הערוץ יהיה, ככל הנראה, 9.90 שקל בחודש. בחודש ההפעלה הראשון הערוץ יהיה פתוח חינם לכל מינויי הכבלים והלווין.

ערוץ האוכל ימותג כבית הספר הטלוויזיוני הישראלי לבישול ואירוח. מידע נגיש, שימושי וישראלי.הערוץ יהיה בית לכל סוגי המטבחים: מטבחים אתניים לסוגיהם, אוכל בייתי, מטבח מהיר, מטבח בריא, גורמה, אפייה ואירוח ומשקאות. הערוץ אף ייתן דגש נרחב על עיסוק בתזונה נכונה ובישול בריא כחלק מתפיסת חיים כוללת של חיים טובים ובריאים.

מרבית תכני המקור של ערוץ האוכל, יהוו למעשה תחליף לקורסי בישול אמיתיים, משמע סדנאות בישול ממטבחים שונים ומגוונים. את הערוץ תלווה נבחרת שפים בולטת שיהוו את הפנים הישראליות של הערוץ ותורכב משפים מוכרים לצד שפים צעירים ומבטיחים.

בין תכניות המקור של ערוץ האוכל ניתן למנות את:"האקדמיה לבישול" – 10 סדנאות בישול בנות חצי שעה כל אחת בכיכובם של שפים המתמחים בבישול מטבח מסוים. בין סוגי המטבחים בהם תעסוק התכנית ניתן למנות: אוכל אורגני, שוקולד, אפיה, דגים ועוד. בין השפים הישראלים שיגישו תכניות בערוץ החדש ניתן למנות את אביב משה (מסעדת 'מסה'), איילת לטוביץ', רונן דברת בלוך (מסעדת 'לורנס'), אנטוניו מנסה (מסעדת 'אלי אולי'), אבי ביטון (מסעדת 'אדורה'), שושי שטיינוביץ' (שושי את בכור), לילך גרמן (קייטריג לילך גרמן) ועוד.

תכני הרכש של ערוץ האוכל יהיו הטובים ביותר כיום בעולם, אותם רכש הערוץ מ-food network האמריקאי, מפיקת תכני האוכל הטוב ביותר בעולם. עוד בתחום הרכש, ישדר ערוץ האוכל תכנים של השפים המובילים בעולם ובהם ג'יימי אוליבר, נייג'לה וולסון, רוזמארי טריגר, 2 סדרות חדשות של פלויד, עונה חדשה של "איירון שף" ועוד.

ערוץ האוכל יפעל מיומו הראשון בתמיכתן של הפלטפורמות הדיגיטליות המשלימות הן בסלולר, הן ב-VOD של HOT והן באינטרנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר